۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبر: 85314853
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تشدید طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در سیروان

ایلام - ایرنا - معاون فرمانداری شهرستان سیروان گفت: همزمان با روزهای نزدیک به شب یلدا طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در این شهرستان تشدید می شود.

به گزارش ایرنا، " دبیر آبیاری" روز پنجشنبه در بازدید از بازار و صنوف عرضه کالا و خدمات شهرستان سیروان، اظهار کرد: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در این شهرستان در راستای مقابله با افزایش تخلفات احتمالی بویژه تخلف احتکار، عدم درج قیمت و گرانفروشی، تشدید می شود.

وی تصریح کرد: در چهار ماهه باقیمانده از سال جاری و به منظور تنظیم بازار، بازرسان و مسئولان مرتبط با بازدید مستمر و کنترل قیمت ها، با هر گونه گرانفروشی و احتکار مقابله خواهند کرد.

آبیاری گفت: نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و جلوگیری و برخورد قاطع با افزایش قیمت برخی از کالاها و نظارت بر وضعیت بازار در شب یلدا در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و تامین و توزیع کالای مورد نیاز آنان با قیمت های مصوب است.

معاون فرماندار سیروان با بیان اینکه از ظرفیت اصناف و بازرسان صمت برای افزایش نظارت‌ها استفاده می شود، یادآور شد: با گسترش نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، باید کالاهای ضروری زندگی مردم با قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

تشدید طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در سیروان

وی تأکید کرد: با جلوگیری از نوسان قیمت‌ها و توزیع به موقع و مناسب کالاها به ویژه در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌ها در تلاش هستیم که اقلام مصرفی مورد نیاز به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون فرماندار شهرستان سیروان گفت: از آنجایی که اکثر روستاهای شهرستان، خریدهای روزانه خود را در شهر لومار انجام می دهند، نظارت مستمر در راستای با بازار به منظور حفظ و افزایش قدرت خرید مردم همچنان تا پایان سال تداوم خواهد داشت و با هر گونه تخلف مقابله خواهد شد.

آبیاری با اشاره به اینکه تلاش می شود با نظارت مستمر و تعامل با بازاریان، گرانفروشی و نوسان قیمت‌ها به حداقل برسد، خاطرنشان کرد: دولت بر سر منافع مردم با احدی تعارف ندارد و نمی تواند نسبت به سفره و وضعیت معیشتی آنان بی تفاوت باشد.

وی با اشاره به اینکه گروهی متشکل بازرسان صمت، نهادهای نظارتی و بسیج روزانه از بازار شهر لومار بازدید خواهند کرد، گفت: مردم شهرستان سیروان می توانند با مشاهده هر گونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و احتکار و عدم درج قیمت بر روی کالا، موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

شهرستان سیروان با مرکزیت شهر لوما در استان ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha