۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85314867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار تن روغن خوراکی قاچاق در الیگودرز کشف شد

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85314867
چهار تن روغن خوراکی قاچاق در الیگودرز کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: ماموران ایست بازرسی خمه " در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در محور"اصفهان - الیگودرز" به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار چهار تن و ۵۰۰ کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی الیگودرز با تاکید بر تلاش‌های مستمر پلیس در برخورد با مخلان نظام اقتصادی از مردم خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان و کشف ۲۱ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از دستگیری هفت سارق و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت، طرح پیشگامان امنیت، به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی خرم آباد موفق به دستگیری هفت سارق سابقه دار شدند که در ادامه روند تحقیقات، متهمان دستگیر شده به ۲۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha