۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبر: 85314957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خزعلی: بهره‌گیری از بانوان در دستگاه های اجرایی مطلوب نبوده است

کرمان- ایرنا- معاون رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دستگاه‌های اجرایی آنگونه که باید از بانوان بهره نگرفته‌اند این در حالی است که رییس جمهور بر این مشارکت همواره تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا انسیه خزعلی روز پنجشنبه در جریان سفر به کرمان در جمع خبرنگاران افزود: رییس جمهور در همین راستا در شوراهای عالی بانوانی را منصوب کردند که برای نخستین بار این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت بانوان در مسئولیت های مختلف دغدغه رهبر معظم انقلاب است و ایشان در دیدارهای سال گذشته تاکید داشتند که بانوان در سیاست‌گذاری ها کلان کشور و تصمیم گیری ها دخالت داده شوند.
خزعلی اضافه کرد: در بعضی از وزارتخانه ها مانند وزارت نیرو خیلی خوب از مدیریت بانوان استفاده شده است اما در بعضی از دستگاه‌ها سلیقه مدیر بیشتر حاکم می‌شود در حالیکه هیچ قانونی نداریم که از بانوان استفاده نشود.

معاون رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: از مسئولان کرمان می خواهیم مساله مشارکت بانوان در مدیریت ها را جدی تر بگیرند این استان بانوان نخبه و توانمندی دارد که امید داریم در سفر بعدی به این استان تعداد بانوان در مقام های مدیریتی افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به شناسایی و بررسی های لازم در میان بانوان برای کنگره ملی زنان گفت: در مراحل دیگر تلاش می کنیم نیازهای بانوان نخبه را پوشش داده و سپس نخبگان را به نیازهای جامعه متصل کنیم تا خلأهای جامعه توسط افراد تاثیرگذار و توانمند پوشش داده شود.
خزعلی افزود: در تمام برنامه ها در کنگره ملی زنان مساله مقاومت و شهید سلیمانی و راه ایشان در اولویت خواهد بود و بحث ایثار و شهادت تبلیغ خواهد شد.
وی تاکید کرد: بخشی از زنان تاثیرگذار از طریق نهادها و بخش دیگر از طریق گروه‌های مختلف مردمی معرفی خواهند ‌شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha