۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85314964
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۶۸ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85314964
۶۸ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۶۸ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک‌روزه پلیس آگاهی در این استان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور، هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک‌روزه پلیس آگاهی به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد به شناسایی و دستگیری ۶۸ نفر طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، بیان کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف حدود۱۱۱ کیلو گرم موادمخدر در بندرانزلی

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۱۱۰ کیلو و ۹۴۶ انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور با بیان اینکه موادمخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به جمع‌آوری ۶۵۱ معتادان متجاهر و دستگیری ۲۵۱ خرده‌فروش و ۲۳ قاچاقچی موادمخدر نیز در شهرستان بندرانزلی اشاره و اضافه کرد: از این افراد هفت کیلو و ۹۶۶ گرم تریاک، ۵۰ کیلو و ۴۹۸ گرم حشیش، ۲۸۹ گرم هروئین و ۵۲ کیلو و ۱۹۳ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه معتادان به مراکز بازتوانی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند، افزود: خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha