۲ قطعه زمین برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت در ملارد تامین شد

ملارد - ایرنا - سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد گفت: در جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت، ۲ قطعه زمین دولتی برای این مهم تامین شد.

به گزارش ایرنا، حامد سلمانی روز پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: یک قطعه زمین به مساحت ۱۲/۴هکتار در مجاورت روستای خوشنام و یک قطعه زمین به مساحت ۱۶/۷ هکتار در ضلع جنوب مسکن مهر صفادشت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و اعطای زمین به متقاضیان اجرای قانون جوانی جمعیت تامین شده است.

وی افزود: در مورد واگذاری زمین به متقاضیان، مصوبه ای جهت سیر مراحل قانونی و تصویب در کمیسیون ماده پنج و اخذ استعلامات به اداره کل راه و شهرسازی غرب استان تهران معرفی شده است.

اتوبوس‌های خریداری شده به زودی وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ملارد از ورود اتوبوس‌های خریداری شده به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

۲ قطعه زمین برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت در ملارد تامین شد

حاج علی بحری روز پنجشنبه در جمع نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر ملارد گفت: از ۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده ۲۵ دستگاه تحویل شهرداری شده است که با پیگیری مسئولان شهرستان و شهردار، مشکلات واگذاری به پیمانکاران مرتفع و به زودی وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهد شد.

وی افزود: تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای بازسازی هریک از اتوبوس های فرسوده یکی دیگر از مصوبات شورای اسلامی شهر ملارد بوده است که برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ملارد با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری ساماندهی نمایشگاه‌های اتومبیل در بلوار رسول اکرم است که به همین منظور یک قطعه زمین به مساحت چهار هکتار جهت احداث شهر خودرو تامین شده است.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha