۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85314985
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شمس آذر قزوین: بازی با ملوان در بندرانزلی بسیار دشوار است

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: بازی با تیم ملوان آن هم در بندرانزلی بسیار دشوار است.

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بندرانزلی اظهار کرد: از سویی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، هواداران بسیار پرشوری دارد و یکدست و جوان است و از کادرفنی و مربی توانمندی هم برخوردار می باشد.

وی افزود:این تیم در لیگ امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ زیرساختی و منابع مالی، شرایط خیلی خوبی دارد و به طور حتم بازی مقابل این تیم در بندرانزلی و با وجود هواداران پرشمارش برای هر تیمی دشوار است.

وی ادامه داد:بازیکنان تیم شمس آذر قزوین بسیار با انگیزه هستند و امیدواریم برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یک بازی زیبا، تماشاگرپسند و اخلاق مداری را به نمایش بگذاریم و نتیجه مطلوبی هم کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین به بازیکنان محروم و مصدوم این تیم نیز اشاره و بیان کرد: در مقابل ملوان بازیکن محروم نداریم اما عرفان قهرمانی مصدوم است و محسن طرهانی هرچه مصدوم نیست اما شرایط بازی را ندارد و به همین دلیل با ۲ غایب مقابل ملوان قرار می گیریم.

دقیقی در ادامه خاطرنشان کرد: جذابیت فوتبال به هواداران آن است که خوشبختانه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هواداران بسیار پرشوری دارد و حضور بانوان باعث شده تا محیط ورزشگاه بسیار بهتر شود و امید است بازی‌ها در روزهای تعطیل برگزار شود تا هواداران بیشتری فرصت حضور در ورزشگاه‌ها را داشته باشند.

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین عصر روز جمعه ۱۷ آذرماه در هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی با هم به رقابت می‌پردازند.

تا پایان هفته یازدهم این رقابتها، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۹ امتیاز در مکان دوم و تیم فوتبال شمس آذر قزوین با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha