مطالبه برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی از مطالبات ما از دانشگاه‌هاست که باید برای آن برنامه ریزی شود.

به گزارش ایرنا، جواد قناعت که روز پنجشنبه همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشگاه صنعتی بیرجند حضور یافت، در جمع خبرنگاران افزود: روسای دانشگاه‌ها باید با دعوت از سخنرانان مسلط به امور جهان و کشور، زمینه برگزاری این تریبون‌ها را فراهم تا دانشجویان بتوانند مباحث مدنظر خود را طرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجوی طراز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید مطالبه‌گر و منتقد باشد گفت: این انتقاد و مطالبه‌گری دانشجویان به صورت منطقی و در چارچوب، از مطالبات ماست.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی اضافه کرد: دانشجویان باید دغدغه پیشرفت کشور و استان را داشته باشند و اینکه دانشجویان، دغدغه زیرساخت‌های استان را دارند، قابل تحسین است.

مطالبه برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی در خراسان جنوبی

وی با اشاره به برخی مطالبات دانشجویان در این دیدار گفت: موارد مطرح شده به صورت کارشناسی بررسی و پیگیری می‌شود.

قناعت ادامه داد: مشکلات حوزه خوابگاهی، فضاسازی دانشگاه، راه اندازی مرکز رشد برای انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار بود، برخی دانشجویان هم از مسایل استانی، ملی و منطقه‌ای مواردی را مطرح کردند که پاسخ گفته شد.

استاندار خراسان جنوبی علاوه بر این مراسم در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند نیز حضور یافت و با آنان در خوابگاه دانشجویی هم‌سفره شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha