۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85315026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام در یزد

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85315026
برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام در یزد

یزد- ایرنا- مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه در یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم معنوی همزمان با ایام فاطمیه با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و مومن یزد از محل دروازه قرآن به سوی میدان امیرچقماق برگزار شد.

در طول مسیر که با همراهی گسترده آحاد مردم و خانواده‌های یزدی همراه بود ، مداحان اهل ببت عصمت و طهارت (ع) در رثای شهدای کربلا و ایام فاطمیه مرثیه خوانی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: در ادامه مراسم، پیکرهای شهدای گمنام دفاع مقدس از میدان امیرچقماق به محل امامزاده جعفر (ع) بدرقه می شوند.

برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام در یزد

سرهنگ " منصور زارع " در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا افزود: پیکرهای شهدا در پنج نقطه یادمانی پارک کوهستان، محمدآباد یزد، منطقه گردشگری باقرآباد بافق، میدان شهید سلیمانی احمدآباد بهاباد و اردکان به خاک سپرده می‌شوند.

وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار یزد و مناطق مختلف استان در طول ایام فاطمیه با حضور در برنامه‌های مختلف بار دیگر با شهدای انقلاب اسلامی و شهدای گمنام تجدید میثاق خواهند داشت.

تعداد شهدای گمنام مدفون در استان یزد ۱۸۰ نفر است و این استان چهار هزار شهید تقدیم انقلاب‌ کرده و ۵۰ هزار رزمنده و ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha