انوشیروانی: رهنمودهای رهبر انقلاب چراغ راه ورزشکاران است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نگاه مقام معظم رهبری به ورزش و ورزشکاران ویژه است و رهنمودهای رهبر انقلاب قطعا چراغ راه همه ورزشکاران خواهد بود.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، سجاد انوشیروانی با اشاره به دیدار اخیر جامعه ورزش با رهبر انقلاب اظهار کرد: در کمتر کشوری شاهد این هستیم که عالی‌ترین مقام، این‌چنین نسبت به ورزش اشراف داشته باشد اما همواره دیده‌ایم که حضرت آقا به جد پیگیر ورزش هستند، ورزشکاران را به اسم می‌شناسند و از ریزترین جزئیات زندگی ورزشی آنها اطلاع دارند. این بدان معناست که رهبر معظم انقلاب اشراف کامل به مقوله ورزش دارند و قطعا رهنمودهای ایشان راه‌گشای ورزش و ورزشکاران بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ بارها شاهد بوده‌ایم که رهبر انقلاب، مسابقات مختلف ورزشی به خصوص وزنه‌برداری را تماشا کرده‌اند و پس از هر قهرمانی با پیام‌های دلگرم‌کننده‌شان به قهرمانان انگیزه داده‌اند. اینکه ایشان عنوان کرده‌اند ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد از روی آگاهی و نکته سنجی‌ ایشان است. شکی وجود ندارد که خانواده ورزش و به خصوص وزنه‌برداری همواره رهنمودها و توصیه‌های رهبر انقلاب را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده و از ثمرات آن بهره‌مند شده‌ و می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha