۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۰
کد خبر: 85315281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی آناصنعت قم: نحوه داوری، تمرکز تیم ما را به هم زد

قم - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: نحوه داوری در بازی امروز مقابل سفیر گفتمان تهران تیم ما را عصبی کرد و تمرکز تیم ما را به هم زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین صبوری عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار آناصنعت قم و سفیر گفتمان تهران با اشاره به اینکه اشتباهات داوری در این بازی فاحش بود، افزود: از ابتدای فصل در مورد داوری حرفی به میان نیاوردم اما تعجب می کنم که بر اساس چه معیاری کسی که به دلیل اشتباهات داوری چندین بار محروم شده است چرا باید مجدد داوری کند.

وی اظهار کرد: بخش زیادی از باخت امروز ما به ضعف تیم داوری مربوط بود و زحمت یک تیم هدر رفت و داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

صبوری ادامه داد: تیم ما در بازی امروز کار خودش را انجام داد و خطاهای زیادی برای ما گرفته نشد.

وی گفت: صحنه های خطا در این بازی بسیار واضح بود که متاسفانه داور از کنار آن عبور کرد و جریان داوری موجب واگذاری بازی ما به حریف شد.

وی اضافه کرد: نتیجه بازی امروز برای تیم ما خوب نبود هر چند که شروع خوبی داشتیم و گل اول را هم زدیم.

سرمربی آناصنعت قم گفت: یکی از دلایل باخت امروز ما برابر سفیر گفتمان تهران بی دقتی بازیکنان مان در ضربه های آخر بود و موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم.

وی گفت: باشگاه ما شرایط جذب بازیکن از خارج از استان قم را ندارد و مجبور هستیم از بازیکنان رده های پایه تیم خود استفاده کنیم که به همین دلیل ممکن است اشتباهاتی از سوی این بازیکنان رخ دهد.

آناصنعت قم فوتسال را به خوبی می شناسد
سرمربی سفیر گفتمان تهران نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر دو تیم سفیر گفتمان و تیم آناصنعت قم که امروز نشان داد که فوتسال را به خوبی می‌شناسند خداقوت می‌گویم.

رضا زرخانلی افزود: آناصنعت قم امروز به بازی مسلط بود و در سالن شهید حیدریان قم تاکنون تیمی مقابل نماینده قم در لیگ برتر فوتسال برنده بازی نشده و تیم های میهمان بازی های سختی داشتند.

وی بیان کرد: آنالیز خوبی از تیم آناصنعت داشتیم و بازیکنان ما نیز به خوبی مواردی که به آنان گفته شده را در زمین بازی اجرایی کردند.

سرمربی سفیر گفتمان تهران افزود: این باخت چیزی از ارزش های تیم آناصنعت کم نمی‌کند و بازی برابر تماشاگران و بازیکنان خوب آناصنعت در قم دشوار است.

وی تاکید کرد: تعطیلات لیگ به تیم ها لطمه می زدند و این شرایط موجب فرسودگی بازیکنان می شود.
وی گفت: در مورد داوری هم ما بیشترین ضرر را در بازی های اخیر کرده ایم و در بازی امروز داوری خوب بود هر چند که در کل تیم داوری در جاهایی اشتباه دارد.

دیدار تیم های آناصنعت قم و سفیرگفتمان تهران از چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با نتیجه سه بر ۲ به سود سفیر گفتمان خاتمه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha