۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85315434
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خط انتقال آب جاجرم با ۲۶ میلیارد ریال اعتبار ترمیم شد 

بجنورد-ایرنا- فرماندار جاجرم گفت: شبکه انتقال آسیب دیده از سیل بهار امسال در این شهرستان با ۲۶ میلیارد ریال اعتبار ترمیم شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت. 

مصطفی حاج زاده روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهره برداری مجدد از طرح خط انتقال آب"تنگه گزی" از قنات به مخزن شهر جاجرم با ترمیم یکهزار و ۳۰۰ متر خط انتقال آب انجام شد.

وی با بیان اینکه خط انتقال آب شرب "تنگه گزی" به شهر جاجرم در سیل بهار امسال خسارت دید، افزود: یک هزار و ۵۰۰ متر از طول ۱۶ کیلومتری این شبکه در مسیر و بستر رودخانه قرار دارد که این امر سبب شد تا در سیل، خسارت زیادی به خطوط انتقال وارد شود.

فرماندار جاجرم خاطرنشان کرد: آب شرب این منبع از چند ماه پیش از مدار استفاده خارج شد البته با توجه به وجود منابع تامین آب در شهرستان، مشکلی در تامین آب آشامیدن ایجاد نشد.

به گزارش ایرنا، پیش از این و با توجه به طولانی شدن روند انجام مرمت این خط انتقال، دادگستری کل خراسان شمالی برای اتمام این طرح ضرب الاجل تعیین کرده بود.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی با مساحت سه هزار و ۶۵۴ کیلومتر دارای سه شهر جاجرم، سنخواست و شوقان، سه بخش، پنج دهستان و ۵۵ آبادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha