نمایشگاه پوستر و نقاشی با موضوع ۲۹ نگاه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام  برپا شد

کرج-ایرنا- همزمان باسفر رییس جمهور به البرز ، نمایشگاه پوستر و نقاشی با موضوع ۲۹ نگاه و با هدف حمایت از کودکان مظلوم غزه و فلسطین روز جمعه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برپا شد.

متولی برگزاری این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک روز برپا شده است، اظهار کرد: با همکاری بخش خصوصی، کمپین هنری ۲۹ نگاه راه اندازی شده که در این کمپین با استفاده از نگاه هنری ۲۹ هنرجو، آثاری در قالب‌های مختلف از جمله پوستر، نقاشی و با موضوعات جنگ، کودکان و حمایت از غزه در معرض دید عموم قرار داده شده است.

ایلا سلامیان با اشاره به دلیل انتخاب نام ۲۹ برای این نمایشگاه تصریح کرد: با توجه به اینکه بیست و نهم دیماه سالروز مظلومیت غزه و نماد مقاومت فلسطین است، به همین دلیل ما ۲۹ نگاه متفاوت را از این آثار انتخاب کرده تا تمثیلی از این روز باشد.

وی با بیان اینکه در دی ماه امسال آثار بیشتری را همزمان با سالروز غزه در چندین نقطه از کشور در معرض نمایش خواهیم گذاشت، گفت: به این امید که روزی نه چندان دور کودکان غزه و فلسطین از ستمی که امروز بر آنها از سوی رژیم صهیونیستی روا شده است رهایی یابند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه ۲۹ نگاه همزمان با سفر هیات دولت به استان البرز در روز جمعه هفدهم آذرماه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به مدت یک روز برپا شده است.

به گزارش ایرنا؛ رییس جمهور و هیات دولت صبح امروز جمعه در راستای دور دوم سفرهای استانی وارد البرز شد.

وزرا ومعاونان رییس جمهور همزمان با این سفر در شهرستان های تابعه البرز حضور یافته و ضمن افتتاح پروژه های عمرانی و تولیدی به بررسی مشکلات و نیازها می پردازند.

همچنین با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و در ادامه سفرهای وزرای دولت سیزدهم، ۲ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

بازدید از یک شرکت فعال در حوزه تجهیزات آی.سی.تی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و نشست با مدیران عامل شرکت های حوزه فناوری از دیگر برنامه های حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پیام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha