پیشرفت‌های حوزه سلامت برای امیدآفرینی در جامعه اطلاع‌رسانی شود

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات و پیشرفت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان با هدف ایجاد اعتماد و امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز جمعه در دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج از تلاش‌های صورت گرفته در توسعه خدمات سلامت تقدیر کرد و خواستار انعکاس آن به مردم شد.

وی افزود: اطلاع رسانی خدمات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای مردم هم در راستای ایجاد اعتماد و امیدآفرینی و هم با هدف تبیین دستاوردها و تقویت روحیه خودباوری حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم ضمن قیاس شاخص‌های عملکردی دانشگاه در سال‌های گذشته و حال حاضر، به پیشرفت و حرکت رو به جلو و ایجاد و توسعه زیرساخت‌های سلامت به عنوان موهبت‌های نظام اسلامی، اشاره کرد.

دکتر فریدون عبدالملکی با اشاره به عزم و اراده جدی و خالص اعضای هیات رئیسه، مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای ارتقای خدمات سلامت مردم استان، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری دیگر ادارات و مجموعه‌های همکار بتوان در آینده شاخص‌های سلامت استان هرچه بیشتر ارتقا داد.

وی یادآور شد: ضروری است دستگاه‌های دیگر نیز برای توسعه زیرساخت‌های دانشگاه و ارائه خدمات بهتر به مردم همکاری کنند؛ چراکه ارتقای شاخص ‌های سلامت در جامعه، سرمایه‌گذاری برای نسل های آینده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha