۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85315638
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه گناباد:‌ رفع مشکلات کم‌آبی توجه بیشتر مسوولان را می‌طلبد

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ کاهش تبعات و مشکلات کمبود آب در این شهرستان نیازمند توجه بیشتر مسووولان استانی و ملی است که باید با اختصاص اعتبار لازم، مردم را بیش از پیش در این زمینه امیدوار سازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان افزود:‌ با توجه به خشکسالی های متمادی سالهای گذشته سفره های آب زیر زمینی شهرستان گناباد با بحران آب شرب روبرو است، به طوریکه در تابستان گذشته بعضی از نقاط شهری و اکثر روستاها با مشکل آب مواجه بودند.

وی ادامه داد:‌ با تدبیر فرماندار گناباد و استفاده از ظرفیت چاههای ادارات و وارد کردن آنها به شبکه آبرسانی از تبدیل کمبود آب به یک معضل اجتماعی جلوگیری شد، اما با توجه به واگذاری تعداد زیادی قطعه از زمین های نهضت ملی مسکن و تقاضای این واحدها برای آب و از طرفی استمرار معضل کمبود منابع آبی همچنان این شهرستان با این بحران روبرو است.

امام جمعه گناباد از مسوولان وزارت نیرو و مدیران استان خراسان رضوی خواست که با اختصاص بودجه و اعتبارات لازم جهت تامین آب و تعویض لوله های فرسوده و همچنین لایروبی قنوات، امیدواری مردم را در این راستا فراهم سازند.

حجت الاسلام صادقی نسب در بخشی از سخنانش با گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو از این روز به عنوان مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی قشر آگاه و حق طلب دانشجو یاد کرد و گفت: دانشجویان همواره در مبارزه با رژیم ستم شاهی و حمایت از اسلام و نظام جمهوری اسلامی پیشگام بودند و نقش آنان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و سازندگی کشور پر رنگ است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز با وجود تلاش های دشمنان اسلام برای جدا کردن آنان از اسلام حضور این قشر فرهیخته در عرصه های علم و پژوهش و برنامه های دینی، نمازهای جماعت، اردوهای جهادی و خدمت رسانی، مسابقه های قرآنی و فرهنگی، اعتکاف و تشکیل شرکت های دانش بنیان، راهپیمایی ها و انتخابات و محکوم کردن جنایات آمریکا و صهیونیست ها قابل تقدیر است.

امام جمعه گناباد تصریح کرد:‌ دانشجوی نخبه کسی است که با هدف خدمت به اسلام و مردم درس می خواند و دارای ایمان و اخلاق خوب، عدالت خواه و مخالف ظلم و فساد است.

وی افزود:‌ غربی ها با زبان دم از حقوق بشر می زنند ولی بدترین جنایات را در کشورهای مختلف انجام می دهند، چنانکه طوفان الاقصی باطن خبیث غربی ها را در رابطه با حقوق بشر به نمایش گذاشت و آبروی غربی ها را برد.

حجت الاسلام صادقی نسب گفت: با اینکه ۱۷ هزار نفر شهدای الاقصی و افزون بر پنج هزار کودک و چهار هزار زن توسط رژیم صهیونیستی و با بهره گیری از بمب های فسفری ممنوعه به شهادت رسیدند،‌ سران غربی در مقابل اعتراض مردمشان که خواستار توقف جنگ هستند، به توجیه پرداخته و می گویند که رژیم صهیونیستی از خودش دفاع می کند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha