امام‌جمعه تربت‌حیدریه: تفکر بسیجی بهترین اقدام برای تعهدپذیری در دانشگاهها است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: تفکر بسیجی بهترین اقدام برای گسترش روحیه تعهد و وطن‌پرستی در دانشگاهها است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: هرکجا روحیه جهادی و بسیجی در یک نهاد و قشر حکم فرما شده است، آنجا موفق و سربلند خواهد بود.

وی خطاب به دانشجویان بیان کرد: شما دانشجویان عزیز که از امکانات و بیت‌المال کشور استفاده می‌کنید، حتما نسبت به مردم و همشهریان خودتان تعصب و وطن پرستی بیشتری داشته، به چراغ سبزهای آن طرف آب توجه نکنید و توان خود را در اختیار اجنبی‌ها فرار ندهید.

امام جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: نقش دانشجویان در مسایل علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برکسی پوشیده نیست و اگر به دانشجویان توجه و اعتماد شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: به اندازه‌ای که دانشجو اعتماد به نفس دارد یقینا یک بزرگسال ندارد، لذا مسوولان به قشر فرهیخته دانشجو باید توجه بیشتری داشته‌ باشند.

حجت الاسلام معلمی با تاکید بر اینکه ارتباط دانشگاه با صنعت یک ضرورت است، افزود: این ارتباط با اندوخته‌های علمی تبدیل به کالای با ارزش برای کشور خواهد شد.

وی بیان کرد: مشکلات و کمبودها در عدم توجه به دانشجو و نخبگان داریم ولی این مسائل نباید باعث شود که شما دانشجویان کشور و میهن خود را رها کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha