۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85315663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: حقوق بشر غربی شعاری در راستای منافع استکبار است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و سکوت مجامع جهانی به ویژه غربی در خصوص نسل کشی در غزه گفت: حقوق بشر غربی شعاری در راستای منافع و مصالح اسکتبار جهانی است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر افزود: متاسفانه در سرزمین‌های اشغالی و در غزه رژیم کودک کش صهیونیستی مرتکب جنایت‌های بی‌شماری شده است ولی کسانی که شعار حقوق بشر سرمی‌دهند در برابر آن سکوت کردند.

وی با بیان اینکه شعار حقوق بشر غربی یک فریب در راستای چپاول و غارت ثروت‌های ملت‌ها است، ادامه داد: این شعار برای تامین منافع استکبار جهانی است.

ارتباط اقتصاد و دانشگاه برای رفع مشکلان کشور لازم است

حجت‌الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان ضمن گرامیداشت شانزدهم آذرماه روز دانشجو گفت: دانشگاه در حوادث قبل از انقلاب به عنوان پیشتاز و موتور محرکه یکی از محورهای اصلی انقلاب بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دانشجویان در حرکت روبه جلوی کشور پیشتاز هستند.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط بیشتر اقتصاد و دانشگاه برای رفع مشکلات و معضلات کشور از جمله اشتغال افزود: دانشگاه‌های کشور پویا و حرکت علمی کشور خوب است و باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود.

امام جمعه آبادان همچنین به مشکلات پیش آمده برای مجتمع‌های پتروشیمی و پالایشگاه آبادان اشاره و بیان کرد: ۲ هزار خانواده از پتروشیمی آبادان نان می‌خورند ضمن اینکه کارکنان آن به وضعیت کاری خود تعصب دارند و راضی نیستند این مکان تعطیل شود.

وی همچنین بر لزوم رفع مشکل نیروی‌های ارکان ثالث پالایشگاه آبادان تاکید کرد و افزود: مشکلات در سطح کلان بررسی و پیگیری شود تا حقی از این کارکنان ضایع نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha