مطالبه‌گری، در صدر فعالیت‌های اجتماعی هرمزگان قرار گیرد

بندرعباس - ایرنا - معاون تشکیلات و بازرسی برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله اعظم(عج) کشور با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری باید در صدر فعالیت‌های اجتماعی هرمزگان قرار گیرد، گفت: مجمع مطالبه‌گران مردمی در ۳۱ استان کشور شکل گرفته و در مرحله دوم نیز ۳۲۰ مجمع مطالبه‌گران مردمی شهرستانی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، علیرضا بابایی روز جمعه در نهمین نشست دبیران و کارگروه‌های تخصصی مجمع مطالبه‌گران استان که با حضور مسوولان برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله اعظم(عج) در بندرعباس برگزار شد، افزود: به یاری خدا و همت مطالبه‌گران تا پایان سال‌جاری تمامی ۵۰۰ شهرستان کشور از برکات چنین نشست‌ها و مجامع هم‌فکری و هم‌افزایی برخوردار خواهند شد.

وی با ابراز اینکه مجامع مطالبه‌گری در کشور توانسته‌اند نظارت حقیقی مردمی را معنا کنند، بیان کرد: مطالبه‌گری در استان هرمزگان باتوجه به سابقه درخشانی که دارد، توانسته در مسیر فرهنگ‌سازی عمومی گام بردارد و باتوجه به چنین ظرفیتی، باید در راس فعالیت‌های اجتماعی قرار گیرد.

این مسوول با اشاره به اینکه ساختار مردمی و اعتماد به مردم می‌تواند درمانی برای بسیاری از دردهای کشور باشد، اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هرکجا حاکمیت و دولت با اعتماد به مردمی، اقدامی را مد نظر خود قرار داد توانست برگی دیگر از افتخارات تاریخی خود را رقم بزند.

به گفته وی، حمایت‌های رسانه‌ای، قضای، آموزشی و حقوقی می‌تواند برای عدالت خواهان و مبارزان با فساد، تسهیل‌گر و یاری رسان باشد.

نهمین نشست دبیران و کمیته‌های تخصصی مجمع مطالبه گران مردمی استان هرمزگان با حضور «میلاد چهاردولی» سرپرست برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم(عج) استان، «داوود میرنژاد» دبیر جبهه فرهنگی استان و علیرضا صالحی دبیر مجمع این استان برگزارشد.

مجمع مطالبه گران مردمی استان هرمزگان از آذر سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و با تشکیل مجمع در ۱۳ شهرستان و ۲۳ بخش این استان توانسته، شبکه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از مطالبه گران شهرستانی را شناسایی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha