۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85315726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادامه افت محبوبیت نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا – براساس یک نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی، محبوبیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل بنی گانس عضو کابینه جنگ این رژیم کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا از اسپوتنیک، پایگاه عبری والا نیوز امروز جمعه گزارش داد در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام، حزب حاکم لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو، ۱۸ کرسی به‌دست خواهد آورد. این درحالی است که در آخرین نظرسنجی این حزب ۲۰ کرسی به دست می‌آورد. در مقابل، ائتلاف موسوم به اردوگاه ملی ۳۸ کرسی به دست خواهد آورد.

براساس نظرسنجی اخیر، در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام، احزاب اپوزیسیون رژیم صهیونیستی ۷۱ کرسی و در مقابل آن، احزاب ائتلاف حاکم به ریاست نتانیاهو ۴۴ کرسی به دست خواهند آورد.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد در رقابت برای نخست وزیری رژیم صهیونیستی، شانس بنی گانتس ۵۱ درصد و نتانیاهو ۳۱ کرسی خواهد بود.

درپی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، تنفر ساکنان سرزمین‌های اشغالی نسبت به نتانیاهو و کابینه او بیشتر شده است.

پیشتر رویترز اعلام کرده بود: اسرائیلی‌ها کابینه نتانیاهو را مقصر حمله حماس و شروع جنگ غزه می‌دانند.

این رسانه غربی نوشت: نتانیاهو اکنون مقصر دوقطبی سازی «اسرائیل» با مطرح کردن لایحه تغییرات قضایی و در نتیجه تضعیف توان رزمی ارتش این رژیم است.

درپی اقدامات جنجالی کابینه نتانیاهو، گسست سیاسی در رژیم صهیونیستی به حدی شدید شده که جنگ غزه نیز نتوانسته سران این رژیم را متحد کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha