۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85315750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشجویان نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت کنند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دانشجویان در دوران تحصیل ضمن پرداختن به امور خود، نسبت به جامعه و آینده کشور نیز احساس مسئولیت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز جمعه در نشست هم اندیشی با دانشجویان نخبه بسیجی دانشگاه‌های کردستان در سنندج اظهار کرد: دانشجویان با عمق بخشی در مطالعه در دوران دانشجویی می توانند در آینده برای جامعه مثمر ثمر و کارآمد باشند.

وی به اهمیت نقش دانشجو در جامعه اشاره کرد و افزود: جامعه دانشگاهی باید با داشتن بصیرت، روشنگری و تلاش برای توسعه کشور، الگویی برای قشر کم سن و سال باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان، لازمه رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی را کمک دانشگاهیان به دولت دانست و ادامه داد: دولت نیز از توان و استعداد دانشگاهیان و نخبگان برای توسعه کشور بهره گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: دشمن دائم با هجمه‌های رسانه‌ای در صدد ایجاد یاس در میان قشر جوان و تحصیلکرده کشور است؛ بنابراین جامعه دانشگاهی باید هوشیار بوده و فریب توطئه‌های دشمن را نخورد.

تعدادی از نخبگان بسیجی دانشگاه نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به دانشگاهیان و توسعه زیرساخت‌های دانشگاه تاکید کردند.

در تقویم کشورمان، ۱۶ آذر به روز دانشجو نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha