۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85315778
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی مغلوب شمس آذر قزوین شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ برتر کشور در یک بازی خانگی مغلوب شمس آذر قزوین شد.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و شمس آذر قزوین عصر جمعه در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در یک هوای بارانی و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شمس آذر قزوین با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد.

در نیمه نخست این دیدار هر ۲ تیم بازی متعادلی از خود به نمایش گذاشتند و گرچه ملوان یک فرصت مناسب گلزنی به دست آورد که تبدیل به گل نشد تا این نیمه با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم بازی سرعت بیشتری گرفت و در دقیقه ۵۴ تیم شمس آذر قزوین روی یک ضدحمله توسط علی اصغر اعرابی به گل برتری دست یافت و در دقیقه ۷۴ نیز علی اصغر اعرابی روی اشتباه دروازه‌بان و مدافعان ملوان موفق شد دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن ۲ گل شمس آذر تیم ملوان حملات زیادی انجام داد اما هیچ یک از این فرصتها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شمس آذر خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را سعید رحیمی مقدم با کمکهای آرمان اسعدی و سیدیعقوب حجتی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه سعید کریمی بازیکن و سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال ملوان در این بازی با ترکیب افشار صداقت، پدرام قاضی پور، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان(دقیقه ۸۴ میلاد باقری) , مجید عیدی، پوریا پورعلی، ابوذر صفرزاده، مهران احمدی(دقیقه ۷۲ مسعود زائرکاظمینی) , حسین صادقی(دقیقه ۷۲ میلاد شعبانلو)، محمدرضا سلیمانی(دقیقه ۶۴ پیمان رنجبری) و رضا جعفری(دقیقه ۸۴ سهیل فداکار) مقابل شمس آذر قزوین قرار گرفت.

همچنین تیم شمس آذر قزوین با ترکیب علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، سعید کریمی، مهدی محمدی، هومن ربیع زاده، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، پوریا سرآبادانی، عیسی مرادی(دقیقه ۶۶ رحمان جعفری)، فراز امامعلی(دقیقه ۶۶ حسین گودرزی) و علی اصغر اعرابی رو در روی ملوان قرار گرفت.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این شکست خانگی همچنان ۱۹ امتیازی باقی ماند و در مکان چهارم جدول قرار گرفت و تیم شمس آذر قزوین نیز با این پیروزی با کسب ۱۳ امتیاز همچنان مکان خود را در رتبه دهم جدول رده بندی حفظ کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha