امام جمعه یزد: مردم غزه مقابل کفار ایستادگی می‌کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: امروز مردم غزه، لبنان و یمن با قدرت و عزت مقابل کفار ایستادگی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " عصر امروز (جمعه) در جمع مردم ندوشن یزد با اشاره به مصداق‌های سرافرازی ایرانی‌ها در عراق، لبنان، یمن و دیگر کشورهای مسلمان افزود: اینها همه حاصل رهبری خدایی، فرمان خدایی، انقلاب خدایی و وجود انسان‌های خدامحور است.

وی ادامه داد: امروز هر کجا که پا می گذارید ایرانی سربلند است و همه از ایرانی‌ها به عنوان افرادی شجاع و با خدا یاد می‌کنند و این شهرت را مدیون و مرهون افرادی همچون قاسم سلیمانی‌ها هستیم.

این مسئول بیان کرد: دولت برای مقابله با دشمنان و برای مقابله با تحریم‌ها همه جا وجود دارد و در کنار همه اینها، امنیت داریم و باید خدا را شاکر باشیم و به فضل خدا و با توکل خدا، سختی‌ها می‌گذرد.

آیت الله ناصری بیان کرد: مردم مومن و انقلابی باید همراه رهبری، انقلاب و نظام باشند و گرچه مشکلاتی نظیر گرانی‌ها وجود دارد اما نباید از اصل نظام غافل شد و به فضل خدا دولت برای گرانی‌ها چاره اندیشی و تدبیر می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمنان ایران و اسلام از خدامحور بودن مردم ایران هراس دارند گفت: آنها برای عیش و نوش دو روزه دنیای خود، ملت ما را بدبخت می‌کنند و آنها را هم از دنیا و هم از آخرت محروم می‌کنند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه باید روحیه خدامحوری و دین مداری را در فرزندان خود زنده کنیم گفت: بخش عمده‌ای از این امر به خانواده‌ها و والدین بستگی دارد و آنها باید آداب دینی را به فرزندان خود از کودکی آموزش دهند تا در فکر و ذهن آنها نهادینه شود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان سال‌هاست که برای کودکان این مرز و بوم نقشه کشیده و می‌خواهند از رشد و تعالی شان جلوگیری کنند افزود: آنها از این طریق می‌خواهند سلطه گری خود را حفظ کنند و تلاش‌های بسیاری در این زمینه انجام داده‌اند و هرگز آرام نخواهند نشست.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha