۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85315966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مستند سازان خود را برای به تصویر کشیدن پیروزی فلسطین آماده کنند

کاشان- ایرنا- رییس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند در کاشان گفت: مستندسازان ما باید خود را برای به تصویر کشیدن آزادی فلسطین آماده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیمان جبلی جمعه شب در این مراسم یاد ۸۰ خبرنگار، مستندساز شهید فلسطینی که داستان مقاومت و ایثار این مردم بزرگ را به دنیا روایت کردند گرامی داشت و اظهار کرد : امیدواریم هرچه زودتر شاهد منطقه بدون اسرائیل باشیم.

جبلی بیان کرد: اگر دشمن برای غزه بعد از حماس خیال پردازی می کند، اما جبهه مقاومت بیش از ۲ ماه این رژیم غاصب کودک کش را به ذلت و تحقیر وادار کرد و حتی یک قدم از اهدافش عقب نشینی نکرده است.

وی گفت: جبهه مقاومت با وجود اینکه بیش از ۲۰ هزار شهید را تقدیم کرده، مصداق وفاداری و انسان دوستی است و غزه برای آزادی زندانیان در کرانه باختری قیام کرد و یک قدم عقب نشینی نکرده و در آینده هم بیش از قبل رژیم غاصب صهیونیستی را منکوب می کند.

افزود: بسیاری از مستندسازان منطقه ما در کشورهای مختلف با نگاه مشترک با ما در حال تولید آثار فاخر مستند هستند و این جشنواره می تواند فرصتی برای ارائه آثار آنها فراهم کند.

وی اظهار کرد: رسانه ملی بهترین عرصه برای تولید مستند از سراسر کشور است، برای تقویت حوزه برنامه سازی در ساختار معاونت سیما بنا داریم جشنواره تلویزیونی مستند به شکل بین المللی تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند همراه با معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده در تالار بزرگ شهر کاشان برگزار شد.
این دوره از جشنواره در بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «مستندنگاری» و «عکس» برگزار شد که در بخش عکس آثار سید متین هاشمی و مجتبی حیدری، در بخش مجموعه مستند اثر قهرمانان معمولی به تهیه کنندگی مجتبی حیدری و در بخش مستند نگاری آثار لیلا مرگن و راضیه عباسی مورد تجلیل قرار گرفت.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha