نکونام: امیدوارم در مقابل فولاد، با دست پر از زمین خارج شویم

اهواز - ایرنا - سرمربی استقلال گفت: امیدوارم فردا بازیکنان‌مان با تمرکز کامل وارد زمین شده و با دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: خوشحالم از اینکه در اهواز هستم و از نزدیک هواداران فولاد را می‌بینم، آنها از روز اول تا روزی که در جام حذفی و سوپرکاپ قهرمان شدیم، کنارمان بودند.

وی با بیان اینکه از تیم فولاد شناخت کافی داریم افزود: با توجه به وقفه لیگ، تیم حریف را به خوبی آنالیز کردیم و تمرینات خوبی را هم پشت سرگذاشتیم و با برخی از بازیکنان فولاد کار کردم و شناخت خوبی از این تیم دارم. امیدوارم بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی استقلال گفت: درآن زمان وقتی تیم فولاد در لیگ سوم و سال بعد قهرمان جام حذفی شد، من را از تیم کنار گذاشتند اما دوباره برگشتم و توانستیم هم به آسیا برویم و هم سوپرکاپ را فتح کنیم. آن روزی که در اهواز با پرسپولیس بازی داشتیم، پیش‌بینی می‌کردم که در آینده برای تیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی با بیان اینکه هواداران استقلال همه جا برای ما سنگ تمام می‌گذارند افزود: می‌دانیم که در خوزستان همواره استقبال خوبی از تیم استقلال می شود که این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و همه ما باید با کار و تمرکز بیشتر این محبت‌شان را در زمین جبران کنیم.

نکونام گفت: من به مارتینز سرمربی فولاد خوزستان برای حضور در فوتبال ایران خیر مقدم می‌گویم و خوشحالم که مربی لالیگایی در فوتبال ایران حضور دارد اما فوتبال ایران و اسپانیا خیلی فرق می‌کند.

دیدار تیم های فولاد و استقلال فردا شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha