حوادث ترافیکی در خراسان رضوی ۳۲ مصدوم برجا گذاشت

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار حادثه رانندگی که امروز به طور جداگانه در شهرستان های خراسان رضوی رخ داد، ۳۲ مصدوم در پی داشت.

محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست واژگونی ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۲۰۶ ، بزرگراه آیت الله رفسنجانی ۵۱ در ساعت هشت دقیقه بامداد امروز رخ داد که این حادثه هفت مصدوم داشت که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.


وی ادامه داد: حادثه دوم تصادف ۲ دستگاه خودروی تیبا و پژو ۲۰۷ در ساعت ۱۴ و ۵۱ دقیقه ظهر امروز در جاده مشهد به باغچه روبروی خواجه مراد رخ داد که این حادثه پنج مصدوم داشت و برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه سوم تصادف زنجیره ای پراید، وانت پراید و کامیون در ساعت ۱۸ و پنج دقیقه عصر امروز در روستای خیرآباد تایباد رخ داد که این حادثه نیز پنج مصدوم داشت و مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان خاتم تایباد منتقل شدند.

علیشاهی افزود: آخرین حادثه نیز تصادف زنجیره ای ۲ دستگاه خودروی پراید و خودروی ال ۹۰ در ساعت ۱۸ و ۱۷ دقیقه عصر امروز در مشهد، جاده قدیم، ۵ کیلومتری ملک آباد رخ داد که این حادثه ۱۵ مصدوم داشت که برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۶ نفر از مصدومان در محل توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی درمان و ۹ مصدوم دیگر به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha