۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85316002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر اقتصاد: تلاش دولت سیزدهم بر حل مشکلات اقتصادی است

زنجان - ایرنا وزیر اقتصاد و دارایی به تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: تلاش‌ها در وزارت اقتصاد با قوانین خوبی که مجلس شورای اسلامی وضع کرده است این بوده که سنت‌ها و فرهنگ‌های غلط شکسته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیداحسان خاندوزی شامگاه جمعه در جمع فعالان اقتصادی ابهر و خرم‌دره افزود: فعالان اقتصادی در کف ادارات استان‌ها و شهرستان با مشکلات، چالش و در برخی موارد تنگ‌نظری‌ها مواجه هستند.

وی اضافه کرد: در تلاشیم با همتی که بین ما و تولیدکنندگان به عنوان ید واحده وجود دارد بر این مساله غلبه کنیم.

عضو کابینه سیزدهم با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان از افسران اصلی جنگ اقتصادی در کشور هستند، اظهار کرد: امیدواریم این دوران سخت با سربلندی به پایان برسد.

خاندوزی افزود: برخلاف تجربه‌ای که فعالان اقتصادی از ۶ سال قبل ذکر کردند، تلاش‌ها بر این است که بدون اینکه کارگروهی تشکیل داده و این فعالان را به جای دیگر حواله دهیم، درخواست‌ها را مستقیم به بالاترین مقام‌های مسوول مرتبط ارجاع دهیم.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی خودشان مهم‌ترین عامل کندی کار تولیدکنندگان کشور هستند، اظهار داشت: مشکلات اعلام شده توسط فعالان اقتصادی باید با همت جدی پیگیری شود.

این مسوول ادامه داد: منطقه ابهر و خرم‌دره به لحاظ هر آنچه که خدا موهبت کرده و سرمایه انسانی و همچنین تولیدکنندگان قوی ظرفیت‌های بسیاری بالایی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha