۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85316094
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۰ دستگاه ماشین آلات برای طرح زمستانه در کردستان آماده شد

سنندج- ایرنا- رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت:۲۴۰ دستگاه ماشین آلات با هدف اجرای طرح راهداری زمستانه در استان؛ آماده سازی شده است.

بهزاد رشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به نزدیکی زمستان و در راستای آماده‌سازی برای بارش‌ها، ناوگان ماشین آلات این اداره کل آماده انجام عملیات زمستانه در مسیرهای اصلی و فرعی است.

وی افزود: از مجموع ماشین‌آلات آماده شده، ۹۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۹۷ دستگاه نیمه سنگین و ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک بوده که برای انجام عملیات برفروبی و روان‌سازی جاده‌ها در اجرای طرح راهداری زمستانه آماده و نوسازی شده است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: از ابتدای سال جاری برای نوسازی ناوگان ماشین آلات و آمادگی برای راهداری زمستانه بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: برای نوسازی این ناوگان همچنین یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و سه کشنده و سه کمرشکن خریداری شده که هنوز آن را تحویل نگرفته‌ایم.

استان کردستان حدود هشت هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن راه روستایی و حدود یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر آن راه بین‌شهری شامل ۳۲۵ کیلومتر بزرگراه، ۸۸۸ کیلومتر اصلی و ۷۰۰ کیلومتر نیز فرعی و عریض است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha