۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85316303
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

چهار تن مرغ قاچاق در اردبیل کشف و ضبط شد

۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبر: 85316303
چهار تن مرغ قاچاق در اردبیل کشف و ضبط شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از توقیف یک دستگاه کامیونت در ایست و بازرسی جاده "اردبیل - مغان" و کشف و ضبط چهار تن مرغ قاچاق خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم و پیشگیری از توزیع خارج از شبکه، ماموران انتظامی ایست و بازرسی جاده اردبیل - مغان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این کامیونت چهار تن مرغ قاچاق را که با هدف توزیع خارج از شبکه حمل می شد، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را سه میلیارد ریال اعلام کردند، ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شد.

وی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

یوسفی فعال پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی با تاکید به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha