۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85316555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رسانه صهیونیست: پنج هزار نظامی اسرائیلی زخمی شدند

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت » از زخمی شدن پنج هزار نظامی این رژیم از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون بر اثر درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین خبرداد.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت: از هفتم اکتبر تاکنون پنج هزار نظامی این رژیم در درگیری با رزمندگان گروه های مقاومت فلسطین زخمی شده اند.

این روزنامه صهیونیستی فاش کرد که تاکنون ۲ هزار نظامی مجروح "اسرائیلی" از سوی وزارت جنگ این رژیم به عنوان معلول شناخته شده اند و حداقل ۱۰۰ نفر از مجروحان ارتش اشغالگر کور شده اند و هفت درصد از افسران و نظامیان ارتش اسرائیل نیز از علائم روانی مستقیم رنج می برند.

به نوشته این روزنامه، اداره توانبخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که میانگین زخمی شدن نظامیان ارتش اشغالگر نیز به ۶۰ نفر در روز رسیده است.

در این پیوند، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که یگان نجات ۶۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی در حال انتقال تعدادی از نظامیان مجروح این رژیم از شمال نوار غزه است.

رسانه های رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که تیم های پزشکی ارتش این رژیم طی روز گذشته ۴۰ نظامی مجروح را به بیمارستان « سوروکا» در بئر السبع منتقل کردند که حال ۱۰ نفر از آنها وخیم بود.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل دیروز (جمعه) اعلام کرد که تعداد نظامیان و افسران به هلاکت رسیده این رژیم در جریان درگیری با گروه های مقاومت فلسطینی از هفتم اکتبر تاکنون به ۴۲۰ نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، گذرگاه‌ نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha