پرونده‌های مهم حوزه قضایی مهاباد تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود

مهاباد- ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: روند بررسی پنج پرونده مهم حوزه قضایی مهاباد تسریع و تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش ایرنا، از روابط دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی روز شنبه جلسه مشورتی پنج پرونده مهم مهاباد اظهار کرد: این نشست مشورتی که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و قضات رسیدگی کننده به این پرونده ها و نمایندگان مراجع امنیتی تشکیل روند پنج پرونده مهم حوزه قضایی مهاباد از تمامی جهات مورد بررسی قرار می گیرد، تا با ارائه نظرات کارشناسی و مشورتی کمکی برای تعیین تکلیف هرچه سریعتر و با دقت نظر مضاعف صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: این پرونده ها یکسری پرونده های مهم در حوزه بیت المال و حقوق عامه که در سطح استان و فراتر از استان مطرح بودند که مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی در خصوص سرعت بخشیدن به رسیدگی و تعیین تکلیف آنها اتخاذ گردید و امید است تا پایان سال منتهی به صدور حکم بدوی شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: این جلسه مشورتی و جلساتی از این قبیل، در راستای اجرای سند تحول قوه قضائیه و دستورات ریاست معظم قوه قضائیه به منظور پیگیری و تعیین تکلیف پرونده‌های مهم استان با ارائه نظرات مشورتی تشکیل می شود تا کمکی برای به نتیجه رساندن این پرونده ها باشد.

دیدار چهره به چهره رییس دادگستری آذربایجان‌غربی با شهروندان مهابادی

پرونده‌های مهم حوزه قضایی مهاباد تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود

امروز همچنین با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی دیداری چهره به چهره با بیش از ۳۰ نفر از مراجعین به دادگستری مهاباد برگزار شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از سیاست های اصلی و مهم قوه قضائیه و دستگاه قضایی استان، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم و مراجعین است و این امر در مرکز استان به صورت برنامه ای منسجم سه شنبه هر هفته با هماهنگی قبلی دفتر ارتباط مردمی رئیس کل دادگستری برگزار می گردد و در سفر به حوزه های قضایی نیز جز برنامه ها اصلی است.

عتباتی افزود: ملاقات چهره به چهره مسوولان و مدیران قضایی بهترین راه برای اطلاع از مشکلات و معضلات موجود به منظور اتخاذ تدابیر برای رفع این مشکلات است بدین جهت این امر مورد تاکید مجموعه مدیریت دادگستری استان است.

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، رییس حفاظت و اطلاعات، معاون قضایی، محمدزاده معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان و تعدادی از معاونین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از حوزه قضایی مهاباد بازدید کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha