۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85316849
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اهانت به قرآن نشان از اهمیت این کلام در هدایتگری دارد 

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: اینکه در جهان شاهد اهانت به قرآن کریم هستیم، نشان از اهمیت و نقش این کلام وحی در هدایتگری دارد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: دشمنان و مستکبران هر از چند گاهی در اروپا و آمریکا افرادی را اجیر می کنند که به قرآن اهانت کند و اینگونه رذالت خود را به مسلمانان نشان می دهند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب شجاعت خود را از قرآن دارند افزود: این روحیه شجاعت در قلب تک تک ایرانیان رسوخ کرده است.

استاندار خراسان شمالی با تقدیر از ارادت مردم استان به قرآن گفت: قرآن هدایتگر است، دشمن هم متوجه آن شده و از مسیر قرآن است که شاهد ایران قوی هستیم و امروز ایران اسلامی، مامن حمایت از کشورهای مظلوم به شمار می رود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی قرآن در خراسان شمالی گفت: وحدت و یکرنگی مردم این استان با حضور قاریان و داوران در این رویداد نورانی و قرآن هویدا شد.

حسین نژاد در ادامه به مصوبات سفر رییس جمهور به استان نیز اشاره کرد و افزود: در این سفر ۱۲۷ هزار میلیارد ریال طرح مصوب شد که مهمترین آن، انتقال آب منطقه سرانی به شهرهای مختلف استان است.

وی یادآور شد: سد گلمندره در شهرستان گرمه از پروژه های مهم استان است که در سفر مقام معظم رهبری به استان اعتبار لازم را گرفت و این سد اکنون به اتمام رسیده و نقش موثری در مهار سیلاب دارد.

اهانت به قرآن نشان از اهمیت این کلام در هدایتگری دارد 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین اظهار کرد: سعادت یک ملت مرهون نگاه مثبت و برنامه مترقی است و ما امروز مفتخریم که در دنیا مترقی‌تر از جهان بینی اسلام وجود ندارد و ما به آن پایبندیم.

حجت الاسلام رضا نوری افزود: برای شناخت اسلام باید به سراغ کتاب خدا برویم زیرا خداوند نگهبان و حافظ این کتاب آسمانی است و جامعه با قرآن نورانی و تکامل می یابد.

وی با اشاره به اینکه بزرگی قرآن را باید در حضرت محمد(ص) دید افزود: پیامبر(ص) و علی(ع) قرآن مجسم هستند که زیبایی نامتناهی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید از نصیحت ها و بیانات قرآن بهره برد و جامعه را با خواندن قرآن نورانی کرد.

اهانت به قرآن نشان از اهمیت این کلام در هدایتگری دارد 

رییس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه هم در ادامه این آیین گفت: اگر چه در این دوره از مسابقات فردی در کاغذ، رتبه اول را کسب کرد، اما رتبه اول این رقابت ها مردم مومن خراسان شمالی هستند.

حمید مجیدی‌مهر با قدردانی از مسوولان برگزاری مسابقات قرآن در خراسان شمالی اظهار کرد: برای برپایی این رویداد تاکنون ۱۰۰ جلسه برگزار شده که بیش از ۸۰ جلسه آن به خراسان‌شمالی ختم شد.

وی افزود: باید به انتخاب خراسان‌ شمالی برای میزبانی این دوره از مسابقات از سوی ریاست اوقاف و امور خیریه کشور تبریک گفت.

چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم تا ۱۸ آذرماه در بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار شد امروز(شنبه) با معرفی برترین ها در بخش آوایی به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha