قوانین دست و پاگیر مانع حضور سرمایه گذاران + فیلم

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم سرمایه گذاران در حوزه اشتغال گفت: باید قوانین دست و پا گیر نهادهای دولتی در این زمینه ساماندهی و رفع شود تا زمینه توسعه و اشتغالزایی جوانان فراهم شود.

به گزارش ایرنا، تلاش برای رفع مشکلات مردم محروم در هر نقطه ای از کشور سیاست غالب دولت سیزدهم است و دیدارهای چهره به چهره مقامات ارشد استانی با مردم برای تحقق رویکرد یاد شده در صدر این برنامه ها قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تبعیت از این رویکرد جهادی و پاسخگویی در عین حال که با صمیمیت به دیدار و ملاقات مردم می رود با شفافیت و متانت خاصی به صورت پدرانه به دغدغه های متقاضیان پاسخ می دهد.

وی در این مدت با بازدید از مناطق محروم و دیدارهای چهره به چهره به بخوبی نشان داده است که با تعهد ،تدبیر و مدیریت جهادی و انقلابی می توان به خواسته های مردم جواب مثبت داد و مشکلات آنان را با امیدواری بیشتر حل کرد.

استاندار در این دیدارها مانعی برای برطرف نشدن مشکلات نمی بیند و خواستار برنامه ریزی مسوولان ذی ربط برای پیگری و رفع مشکلات می شود.

وی معتقد هستند برای رفع مشکلات مردمی برگزاری مستمر این نوع ملاقات‌ها و بازدیدها ضروری است و مجموعه ادارات و سازمان های دولتی با برقراری ارتباط مستمر با مردم خدمات رسانی را شتاب می بخشد.

احمد زاده در جمع مردم شهرستان مارگون در پاسخ به گلایه های شهروندان درباره سفرهای ۶۰کیلومتری تا شهر یاسوج برای انجام برخی کارهای اداری تاکید کرد: نمایندگی اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به زودی در این شهرستان مستقر می شود.

وی عنوان کرد: مطالعه ایجاد راه دسترسی به مجتمع ادارات از دیگر برنامه های دولت سیزدهم برای بهبود خدمات رسانی به مردم مارگون است.

احمدزاده تامین زمین برای احداث یک مرکز بستردرمانی و حوزه علمیه را از دیگر تلاش های دولت سیزدهم برای بهبود شرایط زندگی در شهرستان کوچک مارگون ذکر کرد.

احمدزاده بیان کرد: ۶۵۰۰ میلیارد ریال رهاورد سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به این شهرستان کم برخوردار بوده که اختصاص رقم یاد شده در طول تاریخ منطقه کم سابقه و بی‌نظیر است.

احمد زاده و معاون عمرانی وی امروز شنبه با تعدادی از مردم و مراجعان به استانداری در سامانه سامد و دیدار چهره به چهره گفت وگو و ملاقات کردند ‌از مسائل و مشکلات آنها مطلع شدند و در نهایت دستورهای لازم برای حل مشکلات و خواسته های قانونی و به حق آنان را صادر کردند.

برنامه ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل کمیته امداد و بهزیستی و مدیر صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.

برخی افرادی که امروز با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ملاقات داشتند کسانی بودند که همه راه ها را رفته ، مکاتبات مختلف اداری حتی از بالاترین مقامات و نهادهای نظارتی و اجرایی را انجام داده بودند و شاید به گفته خودشان به پایان خط رسیدند و آخرین راه حل آنها دیدار مردمی استاندار و گره گشایی استاندار از مشکلات آنان بود.

قوانین دست و پاگیر مانع حضور سرمایه گذاران + فیلم

در برنامه ملاقات مردمی امروز، درخواست کنندگان و مراجعان مسائل خود را ‌با استاندار و معاونان استاندار مطرح کردند و دستورات لازم برای پیگیری، بررسی و رفع مشکلات مباحث مطرح شده صادر شد.

احمدزاده با بیان اینکه، آسیب شناسی مشکلات یکی از ویژگی های اصلی برنامه های ملاقات مردمی است، تاکید کرد: توجه به خواسته به حق و قانونی مردم وظیفه ماست چرا که مجموعه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از خواست مردم است.
قوانین دست و پاگیر مانعی برای حضور سرمایه گذاران
وی تصریح کرد: در دیدار امروز ۲ سرمایه گذار برای ایجاد طرح خدمات رفاهی در شهرستان باشت و رفع مشکل طرح آب اشامیدنی مراجعه کرده که با پیگیری های انجام شده مشکل انها برطرف و زمینه اجرای طرح فراهم شد.



استاندار به حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه بخش های اقتصادی و تولید استان تاکید کرد و گفت: باید قوانین دست و پاگیر اداری برای تشویق و حمایت از سرمایه گذاران به حداقل برسد.

اغلب مراجعین متقاضی کار و شغل و تسهیلات اشتغال بوده که احمدزاده با بیان اینکه، اشتغال در بخش دولتی محدودیت ها و شرایط خاص خود را دارد و تنها از طریق آزمون آن هم قانونی امکانش است افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با حمایت صندوق کارآفرینی و نهادهای حمایتی انجام می شود.

تامین زمین برای ساخت مسکن جوانان در روستاها در اولویت است

وی در ادامه با اشاره به مراجعه برخی از متقاضیان در مناطق روستایی برای تامین مسکن زوج های جوان گفت: با تغییر نگرش نهادها مسکن، شهرسازی و منابع طبیعی تامین زمین در روستاها برای تسهیل در امر ازدواج و فرزندآوری جوانان محقق خواهد شد.

احمدزاده با اشاره به مشکل معیشت مردم گفت: علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی عده ای از مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند.
استاندار با اشاره به برنامه دولت برای رفع فقر مطلق گفت: دستگاه های حمایتی بر روی مسکن و معیشت مردم حساس باشند و تلاش می کنیم تا جایی که امکان دارد به مشکلات مردمی که به ما مراجعه می کنند رسیدگی کنیم.

احمدزاده بر پیگیری مشکلات مردم و امیدواری آنها تاکید کرد و گفت: در مواردی که امکانات جوابگو نیست نیازهای مردم را پاسخ می دهیم.

وی اضافه کرد: طی ۲ سال اخیر در حوزه اقتصادی تحولات خوبی ایجاد شده است و ۵۲ واحد راکد و نیمه فعال از جمله کارخانه قند و کارخانه شهدناب یاسوج از جمله این واحدها هستند و عده ای زیادی در این واحدها مشغول به کار شدند.


احمدزاده بیان کرد: واحدهای بزرگ صنعتی در استان از جمله پتروشیمی گچساران در حال جذب نیرو هستند، و در پلیمر دهدشت تاکنون ۸۵۰ نیرو جذب شده است.
استاندار بر احساس مسئولیت همه مسئولان برای توسعه استان تاکید کرد و گفت: حل معارضات طرح های عمرانی نیازمند مشارکت بیشتر مردم است.

وی بیان کرد: دولت در حوزه زیرساخت و ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری پای کار است و از مردم می خواهیم در کنار دولت به ما کمک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha