۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85316921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باشگاه سپاهان علاقه مند به تمدید قرارداد سه ساله با مورایس است

اصفهان-ایرنا- سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت: از عملکرد مورایس ( سرمربی تیم ) راضی هستیم و تمایل داریم که قرارداد سه ساله دیگری با وی امضا کنیم اما هر قراردادی دو طرفه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منوچهر نیکفر روز شنبه در بین دو نیمه مسابقه فوتبال سپاهان وذمس رفسنجان در جمع خبرنگاران افزود: خدمت در باشگاه بزرگ سپاهان برای من باعث افتخار است و امیدوارم در تحقق اهداف این باشگاه و شاد کردن مردم اصفهان موفق باشیم.

نیکفر با قدردانی از زحمات ساکت، مدیر عامل سابق باشگاه سپاهان، ادامه داد: برنامه سپاهان با رفتن و آمدن یک نفر تغییر نمی کند و در تلاشیم که همان راه، مسیر و استراتژی های مدیرعامل پیشین باشگاه را ادامه دهیم و شرکت فولاد مبارکه هم بعنوان حامی سپاهان همیشه حمایت های خود را از این باشگاه داشته و خواهد داشت.

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان اظهار داشت: تلاش می کنیم تا آرامش تیم را حفظ کرده و تمدید قرارداد بازیکنان و خواسته های سرمربی را بعنوان مدیرعامل باشگاه تامین کنیم.
وی اضافه کرد: سپاهان بعنوان یک باشگاه چند رشته ای محسوب می شود و هدف از تأسیس این باشگاه خدمت به جامعه ورزشی اصفهان است و حذف یا اضافه شدن رشته های ورزشی جدید در باشگاه نیاز به بررسی بیشتر دارد.
نیکفر با بیان اینکه در سال های گذشته با توجه به وجود استعداد هایی در استان، تعدد تیم در باشگاه مورد توجه قرار داشت خاطرنشان کرد: چند تیم با تصمیم هیات مدیره باشگاه لغو شدند که باید بررسی های لازم در این زمینه انجام شود.
وی بیان کرد: سیاست ما بر این است که تا حد ممکن و با تمرکز بر فوتبال که طرفداران زیادی دارد، از تیم های دیگر هم غافل نشویم.
سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت: در مورد برنامه های این باشگاه در جای مناسب خود صحبت خواهیم کرد.
وی افزود: قرارداد امید نورافکن تعیین تکلیف نشده بود و با توجه به مصدومیت وی، در نهایت شب گذشته به توافق رسیدیم و قرارداد امضا شد.
نیکفر با اشاره به پایان قرارداد تعدادی از بازیکنان در پایان فصل گفت: برنامه بازیکنان با سرمربی تیم است و جذب یا لغو قرارداد بازیکنان بطور قطع با نظر سرمربی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه از رسانه ها درخواست داریم که تیم سپاهان را حمایت کنند ادامه داد: موفقیت هر تیمی چهار پایه اصلی دارد که رسانه ها، هواداران، بازیکنان و مدیریت فنی تیم و مدیریت باشگاه است.
به گفته وی، تزلزل در هر کدام از این پایه ها ثبات تیم را به خطر خواهد انداخت.
نیکفر بیان کرد: سپاهان در زمان حاضر بعنوان تنها نماینده کشور عزیزمان ایران در آسیا حضور دارد و فراتر از یک تیم استانی محسوب می‌شود و چشم یک ملت به این تیم دوخته شده است.
وی گفت: تلاشمان را می کنیم که بازی های تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود این ورزشگاه با این‌همه سرمایه گذاری برای برگزاری بازی های بزرگی احداث شده است و باید از این سرمایه ملی به نحو احسن استفاده شود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان و مس امروز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha