پیشرفت‌های علمی انقلاب مرهون تلاش معلمان و دانش آموزان است

زاهدان- ایرنا-معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شما دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستید، گفت: پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تلاش معلمان و دانش آموزان است.

به گزارش ایرنا رضا شریفی عصر شنبه در جمع دانش آموزان حوزه سیستان اظهار کرد: رسالت و وظیفه امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است تا با پیشرفت‌های علمی و معنوی شاهد اقتدار، عزت، استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دنیا باشیم.

وی گفت: تداوم انقلاب در گرو تلاش دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: انقلاب اسلامی با همت بلند، ایستادگی و مقاومت جوانان عزیز در جنگ نابرابر تحمیلی به پیروزی رسید که از افتخارات انقلاب است.

شریفی به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اشاره کرد و ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این جنایت شنیع و غیرانسانی در تاریخ ثبت خواهد شد و سرعت نابودی اسرائیل غاصب را دوچندان خواهد کرد و جبهه‌های جدیدی علیه این رژیم شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده و هستند اما با توجه به بصیرت ملت ما هیچگاه کاری به پیش نبردند و امروز دشمن با طراحی جنگ شناختی و ترکیبی و استفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف باورهای دینی، اعتقادی و بنیه علمی دانش آموزان است که قطعا با دشمن شناسی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha