۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۷:۴۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85317163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نبرد سنگین مقاومت با اشغالگران در غزه /طنین الله‌اکبر در حمایت از رزمندگان

تهران- ایرنا- منابع فلسطینی از نبرد شدید میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در جبالیا خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، منابع خبری از درگیری های شدید میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف اردوگاه جبالیا در شمال غزه خبر دادند.

همزمان خبرگزاری فلسطینی شهاب، تصاویری از اردوگاه جبالیا منتشر کرد که در آن صدای تکبیر در حمایت از رزمندگان مقاومت و در حال مقابله با جنگ افزارهای دشمن صهیونیست، طنین انداز شده است.

این در حالی است که طی ساعات گذشته، گردانهای القسام شاخه نظامی حماس پس از رصد مواضع نظامیان اشغالگر، مدرسه ای در شرق منطقه «الزیتون» در شهر غزه را که نظامیان صهیونیست در آن مستقر شده بودند، بمب گذاری کردند و با منفجر کردن آن ، ده‌ها نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

همچنین رزمندگان القسام یک ساختمان در شرق منطقه الزیتون در شهر غزه را که نظامیان صهیونیست در آن بودند، با ۴ بمب منفجر و شماری از نظامیان صهیونیست را کشته و برخی دیگر را زخمی کردند.

همزمان با نبرد سنگین میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف غزه، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته به هلاکت ۵ نظامی و افسر خود اذعان کرد تا شمار نظامیان به هلاکت رسیده این رژیم به اذعان اشغالگران، به ۱۰۲ نفر از زمان حمله زمینی برسد، هرچند که آمارها بسیار بیشتر از این است و این رژیم به شکل قطره چکانی آمار را اعلام می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha