۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85317186
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

سارقان حرفه‌ای خودرو در خلخال دستگیر شدند

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبر: 85317186
سارقان حرفه‌ای خودرو در خلخال دستگیر شدند

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی خلخال از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو که اقدام به سرقت خودرو از مرکز و سایر شهرستان‌های دیگر استان اردبیل می‌کردند، در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدهادی موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سارقان حرفه‌ای خودرو که در پوشش خانواده در مرکز و شهرستان‌های این استان اقدام به سرقت خودرو و خارج کردن آن از استان اردبیل می‌کردند، با تلاش ماموران انتظامی خلخال و ماموران پلیس راه اردبیل - سرچم در دام قانون گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال افزود: به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت خودرو در حوزه استحفاظی استان اردبیل ، کشف خودروهای سرقتی و همچنین دستگیری سارقان خودرو و مجرمان در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و دریک عملیات مشترک پلیس خلخال و ماموران پلیس راه اردبیل به سرچم خودروی سرقتی حامل سارقان زن و شوهر خودرو کشف و توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی خلخال ضمن هشدار به خانواده‌ها برای مراقبت بیشتر از وسایط نقلیه و اموال خود گفت: سارقان در پوشش خانواده اقدام به سرقت خودروها و سپس انتقال به سایر استان‌ها می‌کردند که فعالیت آنان محرمانه تشخیص و پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شدند.

سرهنگ موسوی به خانواده ها توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک و سرقت خودرو ، منزل و موتورسیکلت را با تلفن ۱۱۰ به همکاران پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha