۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85317200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد اعضای هیات علمی بومی دانشگاه فرهنگیان بوشهر افزایش یابد

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: یکی از مشکلات اساسی دانشگاه فرهنگیان این استان اعضای هیات علمی است که با جذب نخبگان بومی زمینه ماندگاری این سرمایه‌های دانشی فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا " احمد محمدی‌زاده " روز یکشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: همواره دانشجو معلمان و دانشجویان دیگر رشته‌ها در مقاطع مختلف انقلاب نقش اساسی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: دانشجویان در پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی جایگاه مهمی داشته‌اند و در عرصه هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن دانشجویان نقش اثربخش ایفا کرده‌اند و در شرایط کنونی نیز این قشر در هدایت جامعه مفید و مؤثر هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به مطالبات ارائه شده از سوی نمایندگان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: خدمات در حوزه اردوهای جهادی و فعالیت فرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر درخور تحسین است.

محمدی‌زاده یادآور شد: برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان و ارتقا آن از همه راهکارها و ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا وضعیت این مرکز آموزش عالی بهبود یابد.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان بواسطه نقش که معلمان در تربیت آینده سازان کشور دارند جز مهمترین مراکز آموزش عالی است.

محمدی زاده اظهار کرد: توجه به مطالبات و زیرساخت دانشگاه فرهنگیان مورد تاکید قرار داد.

استاندار بوشهر گفت: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مفتخر به تقدیم ۲۶ دانشجو شهید در کنار ۱۱۴ معلم و ۴۴۰ دانش‌آموز شهید استان بوشهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha