ظرفیت نخبگان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکار گرفته شود

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: برای مشارکت‌افزایی و حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، باید از ظرفیت نخبگان، بزرگان، معتمدین و متنفذین این شهرستان استفاده و این گروه‌های اثرگذار فعال شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر افزود: جدول زمان‌بندی برنامه‌ها و اقدامات کمیته مشارکت ستاد انتخابات تهیه شود و از نیروهای انقلابی، مومن، متعهد و دارای تجربه به عنوان نمایندگان فرماندار و اعضای شعب به‌کار گرفته شود.

فرماندار ویژه ملایر بر لزوم بازنگری شعب ثابت و سیار اخذ رای با هدف دسترسی بیشتر و تسهیل شرکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

اسماعیلی به روزرسانی و بومی‌سازی دستورالعمل تبلیغات انتخابات در این شهرستان را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: فهرست امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای بهره‌مندی داوطلبان انتخابات تهیه شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی همه جانبه‌ای برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری هر چه بهتر انتخابات انجام شده، افزود: انتخابات جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی است.

معاون استاندار همدان گفت: برای ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری، اقشار، گروه‌ها و جریان‌های مردمی نقش دارند و وظیفه بخشداران در زمینه مشارکت مردم در روستاها، پررنگ‌تر است.

اسماعیلی یادآور شد: همه موظف به تحقق چهار مولفه ترسیم شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر "امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت" هستیم و تمام ظرفیت‌های شهرستان باید برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به کار گرفته شود.

به گزارش ایرنا؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha