قوانین حقوق بشرجهانی برای حفظ قدرت استکباری تدوین‌ شده‌است

قم-ایرنا-رییس شورای علما و رییس مجلس ملی ادیان عراق گفت: قوانین جاری برنهادهای حقوق بشر و بین‌الملل، پاسخگوی نیاز مظلومان و افراد تحت ظلم نیست و برای حفظ استیلای کشورهای استکباری تدوین‌ شده‌است.

شیخ یوسف الناصری روز یکشنبه در هفتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی درقم، افزود: نقاط ضعف قوانین حقوق بشر کنونی بسیار بیشتر از برخی از جنبه‌های مثبت آن است.

رییس شورای علما و رییس مجلس ملی ادیان عراق ادامه داد: برای اینکه مظلومیت مردم سرزمین‌هایی مانند فلسطین بهتر درک شود باید قوانین و روح حاکم بر آموزه‌های حقوق بشر به‌درستی در بین سرزمین‌های اسلامی و سایر کشورهای آزاده جهان، روشنگری شود.

وی اظهار داشت: اگر ناتو بخواهد در شمال نوار غزه اقدام به تاسیس پایگاه نظامی کند احتمال اینکه مقدمه‌ساز جنگ جهانی سوم شود، دور از انتظار نیست.

قوانین حقوق بشرجهانی برای حفظ قدرت کشورهای استکباری تدوین‌ شده است

رییس شورای علما و رییس مجلس ملی ادیان عراق، اضافه کرد: همچنین احداث کانال بن گوریون در شمال غزه توسط صهیونیست‌ها غیرقابل‌پذیرش است و مقاومت حق خود می‌داند که مانع از احداث این طرح شود.

وی با اشاره به‌ضرورت تشکیل یک جبهه جهانی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، گفت: علاوه بر این باید تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی، شکستن محاصره غزه، ممنوعیت معامله با دلار، تشکیل کمیته حقوق بشر بین‌المللی برای دفاع از فلسطین، شکایات به نهادهای بین‌المللی، حمایت از آرمان قدس و جلوگیری از طرح‌های صهیونیستی بصورت جدی مورد توجه جبهه مقاومت و سایر کشورهای اسلامی باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش بی‌بدیل امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در دفاع از آرمان قدس شریف، بیان داشت: طی ۴۴ سال گذشته توانمندی‌های فلسطین همواره افزایش‌ یافته و در آینده شاهد شکست نهایی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

رییس شورای علما و رییس مجلس ملی ادیان عراق ادامه داد: علمای شیعی در ایران و نجف اشرف طی ۷۰ سال گذشته همواره نسبت به خطر شکل‌گیری رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی هشدار داده‌اند.

الناصری، اظهار داشت: بسیاری از علمای نجف اشرف مانند مرحوم کاشف الغطا، از همان ابتدای پایه‌ریزی تشکیل رژیم صهیونیستی، مسلمانان جهان را نسبت به جهاد در برابر اشغالگران دعوت کرده و نسبت به آن فتوا صادر کرده‌است.

وی ادامه داد: همچنین آیت‌الله سیستانی نیز طی سال‌های اخیر همواره نسبت به رعایت حقوق مردم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌است.

۴۴ وتوی حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور نیز در ادامه این کنفرانس، بیان داشت: ایالات متحده طی یک قرن اخیر دست ۱۰۰ جنابات بزرگ با کشتار میلیون‌ها انسان را رقم زده‌است.

حجت الاسلام سیدمفید حسینی کوهساری بابیان اینکه در طول تاریخ سازمان ملل حدود ۲۷۰ مرتبه حق وتو توسط کشورهای دارای آن استفاده‌ شده است، ادامه داد: آمریکا تاکنون ۴۴ مرتبه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی را وتو کرده‌ که بزرگ‌ترین حمایت معنوی و میدانی از اسراییل غاصب بوده‌است.

وی اضافه کرد: آمریکا از آغاز عملیات طوفان الاقصی ۱۷ میلیارد دلار کمک مستقیم به رژیم صهیونیستی کرده درحالی‌که رقم واقعی و غیررسمی آن بسیار بیشتر از این مقدار است.

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به حمایت رسانه‌ای آمریکا از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: طی ۷۵ سال گذشته، فقط ۱۰۰ هزار نفر به‌وسیله شلیک مستقیم سربازان اسرائیلی به شهادت رسیده‌اند و میلیون‌ها نفر آواره شده‌اند ، اما طی این سال‌ها آمریکا با حمایت‌های رسانه‌ای، امنیتی، فناوری و غیره چهره این رژیم کودک کش و وحشی را تطهیر کرده‌است.

پیوند آخرالزمانی اسرائیل و مسیحیان صهیونیست

قوانین حقوق بشرجهانی برای حفظ قدرت کشورهای استکباری تدوین‌ شده است

حسینی کوهساری ابراز داشت: صهیونیست‌ها افرادی هستند که معتقدند هستند که یهودیان باید به اورشلیم و قدس بازگردند و اگر این اتفاق بیفتد آخرالزمان رخ‌داده و حضرت مسیح ظهور مجدد می‌کند و از این‌ رو تفکر صهیونیست فقط اختصاص به گروهی از یهودیان ندارد بلکه امروز شاهد شکل‌گیری گروه قدرتمندی از مسیحیان صهیونیستی به‌ویژه در ایالات متحده هستیم.

وی بابیان اینکه این اعتقاد مشترک بین صهیونیست‌ها و مسیحیان سبب شده تا بین سران رژیم صهیونیست و ایالات متحده پیوند ناگسستنی شکل بگیرد، گفت: علت حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی را باید در این مسائل جستجو کرد ؛ طبق تعالیم مذهبی کنونی مسیحیت حمایت از رژیم صهیونیستی و کمک به شکل‌گیری دولت یهود در قدس، کمک به بشریت و بسترسازی جهت ظهور منجی عالم بشریت با محوریت حضرت عیسی(ع) است.

معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور ادامه داد: اعتقاد به رجعت حضرت مسیح با شکل‌گیری قدرت یهود در قدس، سبب شده تا آمریکا حاضر باشد تا هزینه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی در حمایت از رژیم صهیونیستی را پذیرا باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha