۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85317546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش ساخت حساب مستر کارت از ایران کارت

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبر: 85317546
آموزش ساخت حساب مستر کارت از ایران کارت

ممکن است شما بخواهید برای انجام برخی از تراکنش‌های مالی به ساخت حساب بین‌المللی و دریافت کارت اعتباری اقدام کنید. از آنجایی که تحریم‌های مالی اعمال شده محدودیت‌هایی را در این زمینه اعمال کرده است، بنابراین شما می‌توانید برای خرید master card از ایرانیکارت اقدام کرده و درخواست خرید این کارت اعتباری را ثبت کنید.

ممکن است شما بخواهید برای انجام برخی از تراکنش‌های مالی به ساخت حساب بین‌المللی و دریافت کارت اعتباری اقدام کنید. از آنجایی که تحریم‌های مالی اعمال شده محدودیت‌هایی را در این زمینه اعمال کرده است، بنابراین شما می‌توانید برای خرید master card از ایرانیکارت اقدام کرده و درخواست خرید این کارت اعتباری را ثبت کنید. در ادامه خواهید آموخت که نحوه کارکردن مسترکارت چگونه است، چگونه ساخت مسترکارت در ایران را انجام دهیم و استفاده از مسترکارت رایگان چه معایبی دارد.

مستر کارت چیست و چگونه کار می‌کند؟

مسترکارت (master card) یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است که مبادله مالی مشتریان، سازمان‌ها و کسب‌وکارها کمک زیادی می‌کند. مسترکارت برای بسیاری از افراد به عنوان یک شیوه پرداختی با استفاده از کارت‌های اعتباری شناخته می‌شود. نحوه کار کردن مسترکارت مبتنی بر ارائه خدمات مالی است که از از کارمزد تراکنش‌های انجام شده درون این شبکه، کسب درآمد می‌کند. مسترکارت‌ها با لوگوی مخصوص این شبکه صادر شده و به کاربران تحویل داده می‌شوند. نحوه کار کردن مسترکارت به شرح زیر می‌باشد:

صدور کارت

شرکت‌ها و مؤسسات مالی مختلف می‌توانند مسترکارت را برای مشتریان خود صادر کنند که به صورت کارت اعتباری عرضه می‌شوند.

پذیرش توسط کشورهای مختلف

تاجران و فروشندگان مختلف می‌توانند تجهیزات مخصوص پرداخت مسترکارت را در فروشگاه‌ها یا سایر مکان‌ها نصب کنند. این تجهیزات امکان پرداخت با استفاده از کارت‌های مسترکارت را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

انجام تراکنش‌های بین‌المللی

زمانی که مشتری محصولی را خریداری و از مسترکارت خود برای پرداخت استفاده می‌کند، اطلاعات تراکنش شامل مبلغ پرداختی و اطلاعات کارت، به سرورهای مسترکارت ارسال می‌شود.

تأیید تراکنش

پس از اعتبارسنجی موفق، تراکنش تأیید و یک پیام مثبت به تاجر و مشتری ارسال می‌شود. در صورت عدم موفقیت اعتبارسنجی، تراکنش رد و پیام مناسب ارسال می‌شود.

آموزش ساخت حساب مستر کارت از ایران کارت

نحوه ساخت مستر کارت در ایران

به علت تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی بین‌المللی، در حال حاضر در ایران امکان صدور کارت‌های اعتباری بین‌المللی، از جمله مسترکارت، وجود ندارد. بانک‌ها و مؤسسات مالی ایرانی اجازه صدور و استفاده از چنین کارت‌هایی را به دلیل محدودیت‌های مالی بین‌المللی ندارند. البته شما می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های واسط مانند ایرانیکارت، ساخت کارت‌های اعتباری مانند مسترکارت و ویزاکارت را انجام داده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. برای خرید مسترکارت در ایران لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید.

وارد پنل کاربری خود شده و درخواست صدور مسترکارت را ثبت نمایید.

فرم بانکی را تکمیل کرده و گذرنامه و کارت ملی خود را اسکن کنید.

برای صدور مسترکارت، مبلغ موردنظر را پرداخت نمایید.

چرا اقدام به ساخت مستر کارت رایگان نکنیم؟

صدور کارت‌های اعتباری، از جمله مسترکارت، نیاز به سیستم‌های پیچیده بانکی و اتصالات بین‌المللی دارد. این سیستم‌ها نیازمند زیرساخت‌های امنیتی، فنی و مالی هستند که برای ارائه خدمات به مشتریان و اطمینان از امنیت اطلاعات مالی، هزینه‌های زیادی را به همراه دارند. هزینه‌های مرتبط با صدور و مدیریت کارت‌های اعتباری مربوط به تکنولوژی آن، امنیت، پشتیبانی و سایر هزینه‌های مرتبط با فرآیند تراکنش‌های مالی است. به همین دلیل، صدور کارت‌های اعتباری به صورت رایگان در سطح گسترده ممکن نیست و بیشتر بانک‌ها و مؤسسات مالی برای ارائه این خدمات از کارمزدها و هزینه‌های دیگر استفاده می‌کنند.

همچنین، سیاست‌ها و مقررات مربوط به مالیات، تحریم‌ها و قوانین بین‌المللی نیز بر این مسئله تأثیرگذار هستند و ارائه کارت‌های اعتباری به صورت رایگان در بسیاری از موارد با محدودیت‌ها و مشکلاتی مواجه می‌شود.

آموزش ساخت حساب مستر کارت از ایران کارت

نحوه ساخت مستر کارت قانونی

برای دریافت یک کارت اعتباری مسترکارت به صورت قانونی، شما باید مراحل زیر را طی کنید:

انتخاب مؤسسه مالی یا شرکت مطمئن

ابتدا باید شرکت یا مؤسسه مالی مناسبی را انتخاب کنید که خدمات کارت اعتباری مسترکارت را ارائه می‌دهد.

تکمیل فرم درخواست

فرم درخواست کارت اعتباری را تکمیل کنید. این فرم شامل اطلاعات شخصی و اطلاعات مالی مرتبط با حساب بانکی شما خواهد بود.

تایید هویت

بانک یا مؤسسه مالی به طور معمول نیاز به تایید هویت شما دارد. تایید هویت شامل ارائه مدارک هویتی مثل کارت ملی یا پاسپورت و اطلاعات مالی مانند گزارش تراکنش‌ها می‌باشد.

پرداخت هزینه‌

در صورتی که درخواست شما تایید شود، لازم است هزینه‌های صدور کارت اعتباری را پرداخت کنید. این هزینه‌ها کارمزد صدور کارت می‌باشد.

مدارک لازم برای ساخت حساب مسترکارت

مدارکی که برای ساخت حساب مسترکارت نیاز خواهید داشت شامل موارد زیر می‌باشد:

اطلاعات هویتی شامل کپی پاسپورت و یا ارائه کارت شناسایی معتبر

آدرس محل سکونت، صورت حساب بانکی، قبض مانند قبض آب، برق، تلفن و ... یا ارائه اجاره نامه

واریز هزینه صدور مسترکارت که برای دریافت این کارت اعتباری لازم است.

آموزش ساخت حساب مستر کارت از ایران کارت

پس با وجود این که ساخت و صدور کارت‌های اعتباری مانند مسترکارت و ویزاکارت برای کاربران ایرانی امکان پذیر نمی‌باشد، ولی شما می‌توانید به واسطه خدمات شرکت‌های واسط مانند ایرانیکارت خرید این کارت‌های اعتباری را انجام دهید. برای انجام این کار تنها کافی است در سایت ایرانیکارت ثبت نام کرده، درخواست خرید مسترکارت را ثبت و پس از ارائه مدارک و پرداخت هزینه آن، خرید کارت موردنظر خود را انجام دهید. ایرانیکارت از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار بوده و در صورتی که سوالی در زمینه خرید انواع مسترکارت دارید، می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناسان و پشتیبانان این مجموعه استفاده کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha