تاریخ برای سرخ‌پوشان تکرار می‌شود؟

تهران- ایرنا- شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی برابر هوادار خود را آماده رویارویی برای دیدار حساس با استقلال کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز شنبه (۱۸ آذر) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس موفق شد با تک گل مهدی‌ ترابی از سد هوادار عبور کند تا با کسب سه امتیاز حساس، خود را برای تقابل با استقلال تهران آماده کند.

سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه در دیداری معوقه از هفته پنجم به مصاف رقیب سنتی خود، استقلال می‌روند که آخرین تقابل دو تیم مربوط به فینال جام حذفی در فصل گذشته بود.

جایی که شاگردان یحیی گل‌محمدی ابتدا با گل مهدی ترابی از حریف پیش افتادند اما گل دقیقه نودی محمدحسین مرادمند بازی را به وقت‌های اضافی کشاند. در اوقات تلف شده سرخ‌پوشان بارها و بارها فرصت داشتند تا دروازه حریف خود را باز کنند که در نهایت امید عالیشاه در دقیقه ۱۱۵ روی ضربه‌ای ایستگاهی موفق شد دروازه استقلال را باز کند تا این تیم با برتری برابر رقیب سنتی خود بعد از فتح لیگ برتر، قهرمان جام حذفی نیز شده و برای سومین بار در تاریخ فاتح دوگانه داخلی شود.

تاریخ برای سرخ‌پوشان تکرار می‌شود؟

نکته جالب توجه در خصوص تقابل سرخ‌پوشان در شهرآورد تهران در این هفته آنجاست که این تیم درحالی در فینال جام حذفی برابر استقلال به میدان رفت که پیش از این بازی مثل این فصل، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر هوادار تهران قرار گرفت و با گل‌های گولسیانی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر موفق شد با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست دهد و در دیدار فینال حریف رقیب سنتی خود شود و با شکست این تیم برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی ایران شد.

حال باید دید آیا تاریخ بار دیگر برای گل‌محمدی و شاگردانش تکرار خواهد شد و این تیم با برتری برابر همشهری خود اوضاع خود را در جدول بهبود خواهد بخشید و یا شرایط برای این تیم به گونه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha