۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85317625
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هرگونه قصور در حادثه ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت پیگیری قضایی می‌شود

خرم آباد - ایرنا - دادستان مرکز لرستان با اشاره به مرگ پنج نفر در ایستگاه پمپاژ نفت کوهدشت بر اثر گازگرفتگی گفت: با هرگونه قصوری از سوی مسوولان ایستگاه در این حادثه برخورد می شود.

داریوش شاهون وند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه اظهار کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این اتفاق، دادستان شهرستان کوهدشت در محل حاضر شده و دستورات لازم را جهت پیگیری صادر کرده است.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست پیگیری است افزود: پرونده این حادثه جهت بررسی دقیق علت به کارشناسان ارجاع شده و طی اقدامات کارشناسی متخصصان شرکت نفت اعلام خواهد شد.

شاهون وند عنوان کرد: چنانچه این حادثه بر اثر قصور مسوولان ایستگاه رخ داده باشد، برخورد قانونی لازم و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، پنج نفر از کارکنان یک شرکت پیمانکاری حوالی غروب روز شنبه ۱۸ آذر، برای لایروبی منبع مربوط به ایستگاه پمپاژ نفت منطقه "برداسپی" کوهدشت وارد منبع این ایستگاه و بر اثر استنشاق مواد سمی گرفتار شدند که کارشناسان و مسوولان اذعان دارند با توجه به شرایط محیطی، زنده ماندن این افراد بسیار دور از انتظار است.

بعد از اعلام گرفتاری این افراد، تیم‌های امدادی تخصصی شرکت نفت از استان‌های همجوار به محل اعزام و عملیات بیرون کشیدن آن‌ها را آغاز کردند و تیم‌های آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در موقعیت مستقر شدند، اما به دلیل تخصصی بودن کار نتوانستند ورود کنند که ارتباطات لازم با تیم‌های عملیاتی تخصصی نجات از طرف شرکت نفت انجام شد و عملیات برای خروج اجساد همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha