کسب ۱۱ مدال قهرمانی آسیا و جهان توسط تکواندوکاران البرز

کرج-ایرنا- نایب رییس هیات تکواندو البرز با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ هزار تکواندو کا در این استان در رده های مختلف مشغول ه فعالیت هستند گفت: ۳۰ البرزی از ابتدای امسال تاکنون در اردوهای مختلف تیم های ملی حضور داشته که این ورزشکاران در همین مدت موفق به کسب ۱۱ مدال قهرمانی آسیا و جهانی شدند.

به گزارش ایرنا، کوروش رجلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال حدود هفت البرزی در قالب مربی و سرمربی در تیم های ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند، افزود: کسب چهار کاپ قهرمان کشوری و هشت مدال در تورنمنت های جهانی از دیگر افتخارآفرینی های تکواندوکاران البرزی در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی با اشاره به لزوم توسعه زیر ساخت ها در این استان با توجه به استقبال بالایی که از رشته تکواندو صورت می گیرد، تاکید کرد: در کنار راه اندازی پایگاه قهرمانی، ساخت و راه اندازی خوابگاه در خانه تکواندو البرز جزء برنامه های پیش بینی و در دست اقدام است.

نایب رییس هیات تکواندو البرز حمایت از قهرمانان را از دیگر برنامه‌های هیات عنوان کرد و افزود: به همین منظور به دنبال راه‌اندازی صندوق حمایت از قهرمانان با هدف ارایه خدمات به اردونشینان و قهرمانان استان هستیم، البته این صندوق صرفا در حوزه مالی فعالیت نکرده و از این طریق به شکل های مختلف بنا داریم تا از قهرمانان تکواندو البرز حمایت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha