۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85317729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احداث تقاطع غیر همسطح پل راوند عملیاتی شد

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85317729
احداث تقاطع غیر همسطح پل راوند عملیاتی شد

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت: سرانجام پس از چندین سال پیگیری، تقاطع غیر همسطح پل راوند به مرحله عملیاتی و تعیین پیمانکار رسید.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری کاشان، محمدشریف زارعی افزود: پس از ابلاغ مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان اصفهان و انجام مطالعات و تصویب طرح تقاطع در مراجع ذیربط استانی و کشوری، طی ۶ ماه گذشته پیگیری‌های فشرده‌ای جهت تامین اعتبار طرح که بیش از ۲ هزار میلیارد ریال می‌باشد، انجام شد.

وی اضافه کرد: با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی مبلغ مذکور تامین و اسناد مناقصه آن نهایی و با عنوان تقاطع غیر هم سطح اتصال محور کاشان به برزک (پل راوند) منتشر شد.

زارعی گفت: این آگهی در تاریخ ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۲ در سایت پروژه‌های عمرانی کشور بارگذاری شده که پیمانکاران، امکان شرکت در آن را دارند.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: امیدواریم پس از برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار و شروع مراحل آزادسازی آن عملیات اجرایی احداث پل راوند آغاز شود.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha