باید همه ظرفیت‌ها را برای مقابله با تهاجم ترکیبی دشمن بسیج کرد

زنجان - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروزه در برابر تهاجم ترکیبی دشمنان، قرار داریم و باید دفاع و مقابله ما نیز با بسیج همه ظرفیت‌ها و با آمادگی کامل باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ حجت الاسلام حسن بیگدلی روز یکشنبه در نشست خبری به فرازهایی از احادیث حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: شرط سالم بودن جامعه اطاعت از اهل بیت(ع) است و اگر امروز در جامعه نقایص و کاستی هایی می بینیم ناشی از فاصله گرفتن از آموزه های اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، عامل وحدت هستند و پیروی از آنها موجب رشد و بالندگی جامعه اسلامی است، اظهار کرد: در طول ۴۴ سال از حیات انقلاب اسلامی این موضوع،عامل وحدت و همبستگی ایران اسلامی بوده و انقلاب اسلامی با بهره گیری از آن توانسته است خود را در برابر تفکر مادی و دیدگاه های غربی حفظ کند.

حجت الاسلام بیگدلی خاطر نشان کرد: یکی از عوامل موفقیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیروی از ولی فقیه و حرکت در مسیر ولایت بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انسجام در استکبارستیزی، انجام مسائل دینی و مذهبی و توجه به منویات مقام معظم رهبری موجب موفقیت کشور شده است، اضافه کرد: هر زمان که از این ارزش‌ها فاصله گرفتیم دشمنان بر ما فائق شدند.

وی با بیان اینکه دشمن همه ابزار خود را در همه ابعاد برای مقابله با ایران اسلامی به کار گرفته است، اضافه کرد: دشمن در حال اضمحلال و نابودی است و به همین دلیل همه ابزارهای خود را به کار گرفته تا به اهداف شوم خود برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha