۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85317798
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف پنج خودروی شوتی و کشف کالای قاچاق در تبریز

تبریز - ایرنا - فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف پنج دستگاه خودروی شوتی و کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از این خودروها در تبریز خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار" علی محمدی " روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در مراحل تحقیقاتی از تردد خودروهای سواری حامل کالای قاچاق در محورهای فرعی منتهی به تبریز با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی مقام قضائی، خودروهای حامل کالای قاچاق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی پنج دستگاه از آنها را متوقف و بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف کالای قاچاق از این خودروها، اظهار کرد: کالاهای کشف شده شامل غذای حیوانات خانگی، البسه و مواد بهداشتی و آرایشی است که ارزش آنها از سوی کارشناسان ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پنج نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه فرماندهی انتظامی در حمایت از تولید داخلی به شمار می رود و شهروندان نیز می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در این اقدام مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایرنا، خودروهای شوتی به خودروهایی اطلاق می شود که به صورت قاچاق نسبت به جابجایی کالا و انسان اقدام می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha