اسکندریون: اعزام شناگران زیر ۲۰ سال برای کسب تجربه بین‌المللی لازم است

تهران- ایرنا- رئیس کمیته شنا درباره اعزام ورزشکاران زیر ۲۰ سال به مسابقات بین‌المللی روسیه، گفت: شناگران ما در سال جاری رکوردهای خوبی را جابه‌جا کردند و حقشان بود برای کسب تجربه‌ بیشتر به چنین رقابتی اعزام شوند.

حمید اسکندریون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص مسابقات شنا روسیه که ملی‌پوشان ایران نیز به آن اعزام می‌شوند، اظهار داشت: رقابت‌های روسیه تقریبا دوستانه است. سطح فنی مسابقات دقیقا مشخص نیست ولی معمولا کشورهایی که هم راستا با روسیه هستند، در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: برای شناگران، مسابقه انتخابی برگزار کردیم و جوانان آینده‌داری که همه زیر ۲۰ سال هستند را به این رقابت‌ها اعزام می‌کنیم. شناگران ما توانستند در سال جاری رکوردهای خوبی را جابه‌جا کنند و حقشان بود برای کسب تجربه‌ بیشتر به چنین رقابتی اعزام شوند.

رئیس کمیته شنا با اشاره به نفرات اصلی تیم ملی، عنوان کرد: ۲ مسابقه مهم در پیش داریم که یکی قهرمانی جهان در کشور دوحه و دیگری مسابقات رده‌های سنی آسیا در فیلیپین است که به ترتیب در بهمن و اسفند برگزار می‌شود و نفرات اصلی تیم ملی شنا را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد. از شنبه گذشته اردو شروع شده تا بهترین نتیجه را در رقابت‌های پیش‌رو کسب کنیم.

وی در مورد لیگ شنا نیز، گفت: ۳۰ آذر و ۱ دی، مرحله اول لیگ شنا شروع می‌شود و پس از بازگشت ملی‌پوشان در بهمن ماه، مرحله دوم و سپس اسفندماه مرحله سوم برگزار می‌شود. برای ورزشکاران بهتر است که مسابقات پشت سر هم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha