۳۰ هزار و ۹۰۰ نفر در ورزش‌های همگانی و روستایی اردبیل شرکت کردند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از شرکت ۳۰ هزار و ۹۰۰ نفر در برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی این استان در یک ماه گذشته خبر داد.

محمدعلی پهناور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت بیش از ۸۰۸ برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شد.

وی ادامه داد: پیاده‌روی ، ورزش صبحگاهی ، کوه‌روی و کوه‌پیمایی ، دوچرخه‌سواری ، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی ، مسابقات محلات ، برنامه‌های فرهنگی ، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی ، مسابقات کارکنان ، مسابقات ورزشی و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل تصریح کرد: بیش از ۲۲ برنامه پیاده‌روی با حضور سه هزار و ۲۴۵ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه‌روی و کوه‌پیمایی به تعداد ۵۰ برنامه با حضور ۹۲۶ نفر از علاقه‌مندان به کوه انجام شده است.

وی تعداد برنامه‌های ورزش صبحگاهی برگزار شده در استان اردبیل را ۲۵۹ مورد اعلام کرد و افزود: همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی ، برنامه‌های فرهنگی و کلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل است.

پهناور در ادامه افزود: ۲۴ مسابقات محله، ۲۵ مسابقه کارکنان و ۱۹۱ مسابقه ورزشی در استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شد که در این برنامه‌ها هشت هزار و ۶۵۴ نفر از علاقه‌مندان به مسابقات ورزشی حضور یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در استان اردبیل ۹ همایش دوچرخه‌سواری برای بانوان با شرکت ۱۳۲ نفر از بانوان و ۱۵ همایش دوچرخه‌سواری برای آقایان با شرکت ۵۶۰ نفر برگزار شد.

وی گفت: اجرای گلگشت‌ها با رعایت ایمنی به تعداد ۳۰ گلگشت بوده که ۱۷۰ نفر از بانوان و ۲۹۸ نفر از آقایان علاقه‌مند به برنامه‌های گلگشت در این برنامه‌ها حضور یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha