۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85317871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: اعتبارات عمرانی این استان برای سال جاری ۴۷ هزار میلیارد ریال بوده که از این میزان ۱۱ درصد آن معادل پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "رسول زارعی" روز یکشنبه در نشست "پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها" در استانداری بوشهر اظهار کرد: طی هشت ماهه امسال ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده در استان بوشهر جذب شده که این اعتبارات تا پایان سال جاری افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: استان بوشهر همچنین با سهم ۶ درصدی رتبه سوم کشور در تولید ناخالص ملی را دارد که سهم اصلی در این بین مربوط به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر تصریح کرد: با وجود استقرار صنایع بزرگ در استان بوشهر از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، وضعیت خوبی از نظر بیمه‌ای وجود ندارد چرا که این صنایع کار بیمه‌ای خود را در مرکز کشور دنبال می‌کنند.

۵۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استان بوشهر پرداخت شد

زارعی ادامه داد: میزان تحقق درآمدهای گمرکات استان بوشهر در هشت ماهه نخست سال جاری را بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته از محل تبصره ۱۸، سهم استان بوشهر پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بود که با این وجود هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر سهم تبصره ۱۸ استان در سال جاری برای نهادهای حمایتی را یک‌هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان عنوان کرد.

زارعی ادامه داد: این تسهیلات با سود چهار درصد است که برای سایر دستگاه‌ها نیز بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات تصویب شده که بین ۱۴ تا ۱۸ درصد سود دارند.

۵۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استان بوشهر پرداخت شد

وی هدایت منابع و نقدینگی‌ها را از برنامه‌های مهم در راستای جلوگیری از انحراف منابع ذکر کرد و گفت: به دنبال این هستیم که از هزینه کرد خارج از چارچوب تسهیلات پرداختی ممانعت به عمل آید.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر ادامه داد: در سال جاری ۶۱ هزار درخواست صدور مجوز در درگاه ملی ثبت شده که از این شمار ۳۲ هزار مجوز صادر شده و هفت هزار مجوز در حال صدور است.

۵۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استان بوشهر پرداخت شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha