صدای تولد جغرافیای بدون آمریکا از غزه به گوش می‌رسد

بندرعباس - ایرنا - معاون بررسی و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: صدای تولد جغرافیای بدون آمریکا از غزه به گوش می‌رسد، این صدای شکستن صهیونیسم و سرپنجه‌های استعمار است و بزرگترین نگرانی کانون جهل بیدار شدن انسان‌ها در پرتور نور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین عبداللهی‌فر روز یکشنبه در نشست تخصصی فعالان جبهه انقلاب اسلامی استان هرمزگان افزود: منطقه بدون آمریکا، بزرگترین ترس کانون غرب است چرا که سران آن کشورها را به فلسطین اشغالی کشانده و می‌دانند اگر این نور بر افکار عمومی بتابد منفعت و مصلحت نظام استعمار را تامین نمی‌کند.

عبداللهی‌فر تأکید کرد: اگر ذره‌ای نور در قلب رئیس جمهور آمریکا بود این توحش را در غزه تحمل نمی‌کرد، خشونتی که اکنون در سرزمین‌های اشغالی و به‌خصوص غزه مشاهده می‌شود واکنشی به پایان است.

این مسوول ابراز کرد: هنر رسانه این است که از بیرون نور بتاباند تا انسان بتواند راه خود را پیدا کند که به آن تبیین می‌گویند اما رسانه هنوز این رسالت را ایفا نکرده است.

وی ادامه داد: همچنین بشر در طول تاریخ بیشترین ضربه‌ها را به دلیل جهل خورده که رسانه می‌تواند این جهل را کاهش داده و بر دانایی بیفزاید و اثر بزرگی در کاهش آسیب‌ها به بشر داشته باشد.

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور اضافه کرد: جهل تاریکی است و میلیاردها انسان قربانی جهل خود شده‌اند و برای غلبه آن نیاز به نور وجود دارد.

وی تاکید کرد:‌ برای غلبه بر جهل نیاز به قدرت وجود دارد و تنها راه مقابله مقاومت است و مقاومت فردی به تنهایی کافی نیست و باید جبهه تشکیل داد.

صدای شیون غزه تولد تازه‌ای را خبر می‌دهد

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: صدای شیون غزه تولد تازه‌ای را خبر می‌دهد و جبهه مقاومت منتظر پیروزی غزه است و این توانایی هم در آن وجود دارد.

عبداللهی‌فر یادآورشد: بدون شک در آستانه برتری قرار داریم و نتیجه جنگ غزه و طوفان الاقصی پیروزی قطعی حماس و جبهه مقاومت است و اگر رژیم صهیونیستی و حامیانش نمی‌توانند به درستی تصمیم بگیرند به دلیل دیدن پایان سخت است.

وی ادامه داد: آتش‌بس موقت هم موجب سرنگونی دولت کنونی رژیم صهیونیستی و هیات حاکمه آن و سپس نابودی اسرائیل می‌شود و توجیهی برای بقای آن باقی نمی‌ماند.

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور اضافه کرد:‌ این همان مساله ای است که همه دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی را به فلسطین اشغالی کشانده و اگر رسانه کوتاهی نکرده و اثرگذاری درستی خواهد داشت و افکار عمومی مهیای پایان اسرائیل است.

وی اشاره کرد: در این شرایط در معرض آسیب جدی قرار داریم و دشمن تهدید خود را متوجه کانون نور و جبهه مقاومت کرده و از این پس تحریم‌ها و تلاش‌هایش برای اثر گذاری بر آن افزوده خواهد شد.

بنا به گفته عبداللهی‌فر، در روزها و هفته‌های آینده آماده برای اثرگذاری خود بر افکار عمومی کشور می‌افزاید و تلاش می‌کند با تحریم و فشار و با داشتن امید به تحریم انتخابات، مشارکت را پایین بیاورد.

وی اضافه کرد:‌ اگر مشارکت پایین بیاید و با عدد نشان دهد و آنگونه که می‌خواهد القاء کند برای کشور خطرناک است، پیامد پایین آمدن مشارکت فشار مضاعف بر مردم است و این بار خبری از (برجام ۲) و مذاکره نخواهد بود، در نتیجه جبهه مقاومت حتماً آسیب خواهد دید.

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور اظهار کرد:‌ امروز جبهه مقاومت شکل گرفته و شاهد مظلومیت آن هستیم اما هنوز توازن برقرار نشده است اما کانون جهل در برابر کانون نور به استیصال رسیده است و قادر به تصمیم گیری درست نیست.

عبداللهی‌فر افزود: آمریکا به همین دلیل حتی تحمل آتش‌بس موقت را نداشته و آن را وتو می‌کند که این برای جهانیان قابل هضم نیست.

بیشترین سرمایه‌گذاری باید در حوزه رسانه انجام شود

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حکمرانی عاقل باید بیشترین سرمایه‌گذاری را در حوزه رسانه داشته باشد که سودآور و ارزشمند است.

وی افزود: معتقدم نه تنها خبرنگار نباید رایگان کار کند بلکه باید چندین برابر دستمزد داشته و دغدغه معیشت نداشته باشند تا با خیالی آسوده از بابت تأمین معیشت و زندگی به فعالیت در این حوزه بپردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha