۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به کسب و کارهای حوزه فاوا بوشهر اختصاص یافت

بوشهر- ایرنا- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: ۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به کسب و کارهای حوزه فاوا استان بوشهر اختصاص یافت که از این میزان تسهیلات ابلاغی، تاکنون هفت طرح برای دریافت ۲۲۰ میلیارد ریال برای پرداخت به پست بانک مرکزی استان ارسال شده است.

"علی سملیان" روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تسهیلات ارائه شده به صاحبان کسب و کار در حوزه فاوا از منابع بند "الف" تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ پرداخت می شود.

وی افزود: تسهیلات در قالب هفت طرح حمایتی شامل حمایت از طرح‌های ویژه ملی، پیشران، تولیدی صادرات محور، دانش بنیان با فناوری بالا، سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و دفاتر خدمات ارتباطی (شهری و روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش ارایه می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات بند (الف) می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت ایران توان آفرین به آدرس https://irantavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha